Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door jessie V. »

Ik geloof geen barst van dat hele verhaal van Toon en Jana, dat nu als een lopend vuurtje rondgaat. Die hebben een complot gesmeed. Trouwens het is totaal niet logisch (voor zover je in Thuis over logisch kunt praten). Eerst is Jana verliefd op Toon, maar Toon niet op haar. Dan is Jana plotsklaps super verliefd op Lowie (de aansteller) en nu zouden Toon en Jana samen iets hebben.
Ze houden de hele boel voor de gek.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ze doen allebei zodanig stuntelig hun best om het geloofwaardig aan hun omgeving te vertellen, dat ik er niks van geloof.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Natuurlijk is er geen woord van waar en het is ook de bedoeling dat dat zo over komt bij de kijker.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Bij Toon zijn uitleg tegen Adil was t wel duidelijk dat hij aan t zeveren was. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Inderdaad en Adil geloofde het dan nog ook :roll:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Maar waarom gaat/ging Toon er dan in mee? :denk:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Machogedrag? Gevleid ego? Nieuwsgierigheid? Keuze genoeg, hoor.
Dat operatie "Lowieke jaloers maken" gewoon afgesproken was met Jana is natuurlijk eveneens mogelijk. :shhh:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat was van meetaf de zet van Jana. Nu zegde Toon het zelf tegen Frank dat hij "meespeelt". Dat verbaasd gezicht van Frank doet vermoeden dat zijn frank of is het euro aan het vallen was.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ok, hij gaat mee het spelletje spelen met Jana dat ze een koppel zijn, maar met welke bedoeling nu? Lowie zo jaloers maken dat hij zich niet meer kan inhouden? :)
Zou nog een leuke wending krijgen dat Jana en Toon plots toch verliefd worden op elkaar.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Hoezo een leuke wending? Een meerderjarige single man en een meerderjarige single vrouw die vrijwillig een relatie beginnen? Met elkaar nog wel? Is dat niet een beetje ver gezocht voor Thuis? :doh:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Hoezo een leuke wending? Een meerderjarige single man en een meerderjarige single vrouw die vrijwillig een relatie beginnen? Met elkaar nog wel? Is dat niet een beetje ver gezocht voor Thuis? :doh:
lol, dat Lowie gefrustreerd achterblijft wil ik zeggen. ;)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Je mag zeggen wat je wil maar ik vind die Toon toch ook een personage waar je kop noch staart aan krijgt.
Héél thuisdorp lijkt er wel voor te vallen maar als het te concreet wordt haakt hij altijd af.

Eerst Peggy: Hij neemt het voor haar op, beschermt haar, maakt zich zorgen om haar. Dan onderneemt hij wat acties waardoor je vermoedt dat er iets groeit tussen hen, maar wanneer Peggy verliefd blijkt te zijn wil hij er plotseling niets meer van weten. Ik kan wel begrijpen dat je ook innige vriendschap kan voelen zonder echt verliefd te zijn maar de manier waarop vond ik wel een beetje vreemd.

Dan hadden we vorig jaar die Silke Dorade. Zij is hem aan't verleiden en rond haar vinger aan't draaien dat het niet meer schoon is. Toon geniet efkes van alle aandacht maar wanneer ze meer wil, is ze blijkbaar toch niet meer interessant genoeg om mee te gaan in dat geflirt.

En nu is het Jana, enerzijds wil hij wel met haar flirten en spelletjes spelen maar dan enkel om Lowie jaloers te krijgen, anderzijds wil hij precies ook niet te ver gaan in zijn spelletjes.

Ik vind het allemaal mysterieus. Vooral als je bedenkt dat hij naar thuisnormen toch écht al lang vrijgezel is. Volgens mij is die grote mond van hem een wapen om zijn complexen (welke) te verbergen?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,ik zou ook zo zeggen, Toon wat is het nu? Ja(na) of nee? Komaan man;
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Toon is onvoorspelbaar. Dan vals, dan pesten, dan gevoelig, däan spelletjes meespelen van een studente zoalsJana die student Lowie jaloers wil maken. Hij kan aan de kost komen met zichzelf te verhuren voor "spelletjes" met vrouwelijke probleemgevallen. Wel vrijblijvend.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ach, gewoon de zoveelste vent met bindingsangst... Het is allemaal leuk tot wanneer de vrouwtjes meer willen.
0 x
Gesloten