ikke schreef:De ideale oppas??? Zo onnozel is Ann nu toch ook niet, denk ik.zanacht schreef:
En nu die weggevallen zijn nu is dat natuurlijk wel een probleem en is Marianne nu wel de ideale oppas.
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar keek Ann toch even lelijk op haar neus toen bleek dat de Ijzeren Kolonel haar broer wel ingelicht heeft over zijn samenwoon-plannen met Hélène, en haar niet.
Blijkbaar is ook "ons Anneke" door hem op een zijspoor gezet...
Blijkbaar is ook "ons Anneke" door hem op een zijspoor gezet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Ik vond het wel erg voor Ann. Zag zij in Geert geen tweede vader?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is vroeger wel eens gezegd inderdaad, al vraag ik me toch wel af of dat nog altijd zo sterk geldt. In de tussentijd is er van alles gebeurd, en dit is nu al de 2e keer dat Geert duidelijk laat merken dat hij Ann en Marianne blijkbaar niet los van elkaar kan zien (als je vergelijkt hoe hij zich tegenover Tom gedraagt tenminste - want dat is toch een wereld van verschil).
Maar ze voelde zich volgens mij in ieder geval toch wel gepasseerd, en dat zou ik ook prima kunnen begrijpen. Haar band was, ondanks alles, sowieso veel hechter met Geert dan dat die tussen Tom en Geert ooit geweest is.
Maar ze voelde zich volgens mij in ieder geval toch wel gepasseerd, en dat zou ik ook prima kunnen begrijpen. Haar band was, ondanks alles, sowieso veel hechter met Geert dan dat die tussen Tom en Geert ooit geweest is.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat Ann zich gepasseerd voelt daar kan ik enerzijds wel inkomen maar Tom is de partner van Judith en Hélène maakt nog steeds deel uit in het leven van Judith vandaar waarschijnlijk dat ze daar dan ook het nieuws gingen melden.
0 x
-
tvx1
- x 435
Zeer juist. Er is nog altijd een bloedband tussen Hélène en het gezin van Tom. En die is er niet tussen haar en Ann.zanacht schreef:Dat Ann zich gepasseerd voelt daar kan ik enerzijds wel inkomen maar Tom is de partner van Judith en Hélène maakt nog steeds deel uit in het leven van Judith vandaar waarschijnlijk dat ze daar dan ook het nieuws gingen melden.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Geert had met Ann in de Zus en Zo afgesproken om te zeggen dat hij zijn praktijk stopzet.
Dat moest al buitenhuis, wat zou nu wel naar An gaan ? Hij zet daar geen voet meer binnen en ik hoop het van harte.
Dat moest al buitenhuis, wat zou nu wel naar An gaan ? Hij zet daar geen voet meer binnen en ik hoop het van harte.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij heeft dan toch fatsoenlijk afscheid genomen van Ann, en ook al is er geen bloedband tussen hen, ik vind wel dat ze daar recht op had. Als je een aantal jaren dagelijks met elkaar samenwerkt en woont, en ook de indruk wekt dat je veel om elkaar geeft, dan zegt dat in mijn ogen minstens evenveel als een familieband. 
Overigens vond ik het wel apart dat ze toch weer over Marianne begon. Los van het feit dat ze inmiddels toch moet begrijpen dat Geert daar helemaal niet meer mee bezig is (zo'n valse aanklacht helpt ook niet echt
), begrijp ik sowieso niet dat ze nog zou willen dat die 2 weer bij elkaar zouden komen. Ik snap dat ze Geert zal missen, maar kom op zeg...
Overigens vond ik het wel apart dat ze toch weer over Marianne begon. Los van het feit dat ze inmiddels toch moet begrijpen dat Geert daar helemaal niet meer mee bezig is (zo'n valse aanklacht helpt ook niet echt
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik snap Ann wel maar ze kan Geert niet dwingen. Ze redt het vast en zeker wel in haar eentje en Judtih komt toch ook een keer terug of blijft ze voorgoed in Australië? Zal wel niet toch? Heeft Ann nou toegezegd dat Eddy wél mag helpen met verhuizen? Mayra vond dat toch niet goed?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Zelf als Judith niet zou terugkeren houdt niets haar toch tegen om een nieuwe dokter te zoeken om mee samen te werken in de praktijk? Het is daar toch steeds een komen en gaan van doktoren geweest. Dré, Valerie, Michaël, Geert, Youssef, Bianca en Judith zijn allemaal gekomen en op één na allemaal weer gegaan.Kwast schreef:Ik snap Ann wel maar ze kan Geert niet dwingen. Ze redt het vast en zeker wel in haar eentje en Judtih komt toch ook een keer terug of blijft ze voorgoed in Australië? Zal wel niet toch? Heeft Ann nou toegezegd dat Eddy wél mag helpen met verhuizen? Mayra vond dat toch niet goed?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
ranske
- Poster rang 4

We weten toch dat Nancy niet opgeeft en toch hen Eddy voor hun neus gaat zetten.Kwast schreef:Heeft Ann nou toegezegd dat Eddy wél mag helpen met verhuizen? Mayra vond dat toch niet goed?
Zolang ze daar kuist heeft het gezin Van Notegem gratis avondmaal.
Dat heeft ze ook mooi voor mekaar, ze is niet te onderschatten zulle.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het is al meerdere keren gebeurd dat Ann onverzettelijk op haar standpunt blijft... tot iemand haar na twee minuten met een oogopslag of met één woord op radicaal andere gedachten brengt. Relatie met haar moeder, dokterskabinet, verhuizen, enz.Kwast schreef:Ik snap Ann wel maar ze kan Geert niet dwingen. Ze redt het vast en zeker wel in haar eentje en Judtih komt toch ook een keer terug of blijft ze voorgoed in Australië? Zal wel niet toch? Heeft Ann nou toegezegd dat Eddy wél mag helpen met verhuizen? Mayra vond dat toch niet goed?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel na enkele weken weet Ann eindelijk wat haar moeder denkt over Mayra en haar juwelen. Dat gaat weer een prettig weerzien worden.
0 x
Potentia Principatum