Toon is een moeilijk probleem want ik zie hem ook niet lang alleen blijven,maar met wie dan wel?
Nee, dat klopt helemaal niet wat jij hier zegt. Jana heeft zelf vorige weelk met haar GSM een berichtje met een bedanking naar Toon gestuurd omdat ze dacht dat het kaartje dat ze toen net gekregen had van hem kwam. Daarop antwoordde Toon, die in de Frens zat, "Wie ben jij", waarna Jana ontgoocheld besliste om niet verder te communiceren ondanks aanmoedigingen van Olivia en Lowie. Dat is allemaal heel duidelijk in beeld geweest.lord F. schreef:t is Jana ipv Yana.ikke schreef:Ik denk dat je een paar dingen verkeerd hebt begrepen.annekeHU schreef:Ik snap niet goed hoe Olivia ervoor kan zorgen, dat Jana's nummer op Toons gsm komt... Gebruikt zij gewoon de gsm van Jana even.. of heb ik een en ander nu totaal verkeerd begrepen?
Zoals ik het begrijp: Yana gaat ervan uit dat de kaartjes en geluksbrenger van Toon afkomstig zijn en stuurde een sms.
Wat je zegt klopt, maar Olivia heeft wellicht vorige week ofzo eens met Jana haar gsm eens een berichtje gestuurd naar Toon. Toon kent haar nummer niet en stuurde nietsvermoedend een sms "Wie ben jij?" naar het onbekende nummer. Jana vraagt zich vervolgens af waarom hij out of the blue dat berichtje stuurt naar haar en denkt vervolgens dat het anonieme kaartje/geluksbrenger dat nadien toekomt bij haar van hem komt en bedankt hem daarvoor enzovoort enzovoort.
En ook dit gedoe is ondertussen tamelijk uitgemolkenCaligula schreef:Ik vind dat hele Jana-Toon-Olivia-Lowie-etc gedoe toch een beetje kinderachtig
Waarom ? Omdat wij het niet gezien hebben ?Omega schreef:Stan was ook een logische kandidaat geweest. Maar dat beertje kon hij niet op dat bed gelegd hebben.
Euh, omdat hij ziek was en in Australië zat toen Jana kaartjes kreeg?nounake schreef:Waarom ? Omdat wij het niet gezien hebben ?Omega schreef:Stan was ook een logische kandidaat geweest. Maar dat beertje kon hij niet op dat bed gelegd hebben.
Hoezo?Lazylady schreef:Amai, Toon heeft nogal een mooi beeld van vrouwen. Van mij mogen alle fans hem hebben.