Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door jessie V. »

Ze heeft inderdaad over het hoofd gezien dat ze er nog zonder blauwe plekken of andere kwetsuren uit zag toen Peter bij haar was en ook An heeft haar na Geert zijn bezoek nog gezien. Ze moet wel een volgende ontmoeting arrangeren.
Maar ik vermoed dat als Eddy, als hij Marianne inderdaad afgetuigd heeft en die enveloppe met geld gekregen heeft, zich snel zal verraden tegenover Nancy. En dan wordt het misschien nog leuk :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vraag is natuurlijk wat Nancy het liefste zal zien, de 3000 euro of...
En idd dat Eddy, als hij het doet (toch niet te hard,alhoewel) hij dit verborgen gaat kunnen houden voor Nancy.

En dan nog de Peter die ook zijn twijfels heeft, die heeft zich ongelooflijk in de nesten gewerkt heeft. Hij zou toch moeten weten dat Geert niet tot zoiets in staat is.
Maar daar heb je dan Marianne, invalide uit haar rolstoel gesleurd en bont en blauw geslagen voor 3000 euro. Wel,wel. Dat zegt zo ongeveer alles wat ik over Marianne kan zeggen denk ik. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Volgens mij is deze evolutie van het verhaal er totaal over ; dit is geen reactie van een normale persoon zelfs niet in moeilijke omstandigheden . Marianne is toch geen totaal debiele persoon die puur instinctief reageert . Nee, ze is doordacht en zeer sluw gewoonlijk maar dit gedrag gelooft niemand. Wie van de schrijvers heeft hier nog last van serieuse kater na 31.12.2014 ?????
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Vraag is natuurlijk wat Nancy het liefste zal zien, de 3000 euro of...
En idd dat Eddy, als hij het doet (toch niet te hard,alhoewel) hij dit verborgen gaat kunnen houden voor Nancy.

En dan nog de Peter die ook zijn twijfels heeft, die heeft zich ongelooflijk in de nesten gewerkt heeft. Hij zou toch moeten weten dat Geert niet tot zoiets in staat is.
Maar daar heb je dan Marianne, invalide uit haar rolstoel gesleurd en bont en blauw geslagen voor 3000 euro. Wel,wel. Dat zegt zo ongeveer alles wat ik over Marianne kan zeggen denk ik. :mrgreen:
In Eddy zijn plaats zou ik nu toch voor 3000 euro het langdurige geluk van Nancy en Britney niet op het spel zetten. Met zijn verleden zou het hem nog wel eens meer kunnen kosten dan het hem opbrengt als de echte waarheid uitkomt. Ik zou toch, gezien het hoge risico, vragen aan Marianne om een nulletje bij dat bedrag te zetten.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Compleet geflipt. Geen andere woorden voor. :silent: :silent: :silent:

En echt een :boo: naar de scenarioschrijvers!!! Denken ze nu echt dat wij dit serieus blijven nemen???
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Allez, iemand schreef hier gisteren nog dat zelfverminking nog niet aan de beurt gekomen is in Thuis en vandaag worden we al op onze wenken bediend. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

lord F. schreef:Allez, iemand schreef hier gisteren nog dat zelfverminking nog niet aan de beurt gekomen is in Thuis en vandaag worden we al op onze wenken bediend. ;-)
Klopt volledig! :crazy: En in de deze context wordt het nog es fun ook! :lol:

'k Hoop dat Marianne haar beide polsen breekt en dat de politie haar nie gelooft :razz:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dacht nu even dat er iemand achter die hoek ging staan toen de camera uitzoomde, maar t was maar een plantenbak. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Marianne heeft duidelijk professionele hulp nodig.
Lazylady schreef:Compleet geflipt. Geen andere woorden voor. :silent: :silent: :silent:

En echt een :boo: naar de scenarioschrijvers!!! Denken ze nu echt dat wij dit serieus blijven nemen???
We zouden eigenlijk eens met z'n allen moeten afspreken om massaal niet meer op Thuis af te stemmen om zo de kijkcijfers te doen kelderen. Misschien dat ze het dan wel begrijpen. :whistle:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:Allez, iemand schreef hier gisteren nog dat zelfverminking nog niet aan de beurt gekomen is in Thuis en vandaag worden we al op onze wenken bediend. ;-)
U was mij weer voor!
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Sterk staaltje ´Hoe verpest ik mijn personage in korte tijd´ van de schrijvers.. :crazy:
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb eigelijk maar een wens en dat is: doe het goed Marianne en laat er verdorie geen spaander van heel zodat die rolstoel voor iemand anders veel nuttiger kan gebruikt worden. :sick:
En wat de scenaristen betreft; zonder woorden :boo:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat is dit nou weer voor een kansloos gedoe. Zelfverminking heeft vaak niets te maken met waar Marianne het voor doet. Zelfverminking heeft vaak een heel andere oorzaak. Bah! Hebben ze een bende hersenloze lamballen de scenario's laten schrijven?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Op een paar dagen tijd: eerst die coming out grap van Toon en nu dit. Triest dat het zo moet gaan.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:Marianne heeft duidelijk professionele hulp nodig.
Lazylady schreef:Compleet geflipt. Geen andere woorden voor. :silent: :silent: :silent:

We zouden eigenlijk eens met z'n allen moeten afspreken om massaal niet meer op Thuis af te stemmen om zo de kijkcijfers te doen kelderen. Misschien dat ze het dan wel begrijpen. :whistle:
Dat lijkt mij een leuk initiatief, maar wel onhaalbaar, vrees ik. Ik heb gisteren en eergisteren niet kunnen kijken, maar ik zou makkelijk een ganse week zonder Thuis kunnen.
Misschien beginnen met massaal enkel de maandag en de vrijdag te kijken. Dat zouden ze toch ook al voelen en wij zouden toch kunnen blijven volgen... :lol:
Terug naar Marianne; als Eddy haar niet wou slaan was er toch maar één oplossing en zelf tegen een deur lopen? Liefst heel hard...
Maar ze koos ervoor om in zichzelf te kerven? Inderdaad idioot!
0 x
Plaats reactie