Dat vroeg ik mij gisteravond ook af.Lazylady schreef:Haalt hij er nu écht voldoening uit dat hij "Peggy nog kan raken"?
Hij is nog lang niet 'over' Peggy, veel minder dan hij zelf zou willen.

Dat vroeg ik mij gisteravond ook af.Lazylady schreef:Haalt hij er nu écht voldoening uit dat hij "Peggy nog kan raken"?

Zijn verbetenheid om Peggy kapot te maken was er wel al voor de gebeurtenissen aan de vijver.Caligula schreef:Peter zal m.i. Peggy nooit vergeven wat ze met Lucas heeft willen doen. Vandaar de drang om haar zo diep mogelijk te kwetsen. Eigelijk een beetje Marianne-like zou ik zeggen.

Da's even kort door de bocht.tvx1 schreef:Zijn verbetenheid om Peggy kapot te maken was er wel al voor de gebeurtenissen aan de vijver.Caligula schreef:Peter zal m.i. Peggy nooit vergeven wat ze met Lucas heeft willen doen. Vandaar de drang om haar zo diep mogelijk te kwetsen. Eigelijk een beetje Marianne-like zou ik zeggen.
Da's niet kort door de bocht. Het zijn gewoon de feiten. Hij maakte zijn intentie "geen spaander van haar heel te willen laten" al bekend voor het vijver-incident, naar aanleiding van het inzetten van de echtscheidingsprocedure.lord F. schreef:Da's even kort door de bocht.tvx1 schreef:Zijn verbetenheid om Peggy kapot te maken was er wel al voor de gebeurtenissen aan de vijver.Caligula schreef:Peter zal m.i. Peggy nooit vergeven wat ze met Lucas heeft willen doen. Vandaar de drang om haar zo diep mogelijk te kwetsen. Eigelijk een beetje Marianne-like zou ik zeggen.![]()
Dat hij Femke altijd graag gezien heeft wil niet zeggen dat hij daarmee Peggy kapot wou maken.

Denk je echt niet dat wat er met Lucas net niet is gebeurd de zaken een ietsjepietje erger gemaakt hebben? Peter zal en kan haar dat nooit vergeven. Ik wens Femke alle succes toe met de taxis vooral nu het blijkbaar terug koek en ei is tussen Rosa-Peggy.tvx1 schreef:Zijn verbetenheid om Peggy kapot te maken was er wel al voor de gebeurtenissen aan de vijver.