Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door lord F. »

Zoals ik al zei, ze mogen op de website van Thuis eens uitleggen in een mooi organigram hoe de ganse structuur in elkaar zit met percentages en aantal centen anders begint het allemaal iets te vaag te worden. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Zoals ik al zei, ze mogen op de website van Thuis eens uitleggen in een mooi organigram hoe de ganse structuur in elkaar zit met percentages en aantal centen anders begint het allemaal iets te vaag te worden. ;)
Peter heeft ons anders deze week een mooi organigram getoond.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Luc reed toch altijd met een Peugeot? Volgens mij was/is Peugeot zelfs hofleverancier qua auto's voor Thuis en nu rijdt hij opeens met een Audi? Geen slechte keuze natuurlijk maar goed.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Luc reed toch altijd met een Peugeot? Volgens mij was/is Peugeot zelfs hofleverancier qua auto's voor Thuis en nu rijdt hij opeens met een Audi? Geen slechte keuze natuurlijk maar goed.
Goh, vroeger reed hij een tijdje met een Lexus wat heel even dé auto was van de slechteriken in Thuis. 8)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Kwast schreef:Luc reed toch altijd met een Peugeot? Volgens mij was/is Peugeot zelfs hofleverancier qua auto's voor Thuis en nu rijdt hij opeens met een Audi? Geen slechte keuze natuurlijk maar goed.
Goh, vroeger reed hij een tijdje met een Lexus wat heel even dé auto was van de slechteriken in Thuis. 8)
Hij heeft vroeger ook al met een Audi gereden hoor. Ten tijde van zijn vermeende dood reed hij met een rode Audi die Leontien vervolgens te pas en te onpas zag verschijnen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Hij heeft vroeger ook al met een Audi gereden hoor. Ten tijde van zijn vermeende dood reed hij met een rode Audi die Leontien vervolgens te pas en te onpas zag verschijnen.
Ja, jou ga ik niet tegenspreken. :-) Maar toen hij Simonne verkracht had reed hij met een Lexus die hij na het proces kado gedaan had aan Frank (als compensatie). :-)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Ja, jou ga ik niet tegenspreken. :-) Maar toen hij Simonne verkracht had reed hij met een Lexus die hij na het proces kado gedaan had aan Frank (als compensatie). :-)
Jazeker. Hij heeft zeker ook nog met een Lexus gereden. Ik wilde niet ontkennen dat dat het geval was.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Luc is toch altijd voornamelijk een Audi-man geweest hoor. Ten tijde van Eldorao, Marie Design, Mike (die zijn Audi saboteerde),met Femke die hij in zijn Audi wou laten slapen enz. Nee, Luc is echt een Audi-man.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Caligula schreef:Luc is toch altijd voornamelijk een Audi-man geweest hoor. Ten tijde van Eldorao, Marie Design, Mike (die zijn Audi saboteerde),met Femke die hij in zijn Audi wou laten slapen enz. Nee, Luc is echt een Audi-man.
Ik las bijna een "Aldi-man"... :eek: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Luc is toch altijd voornamelijk een Audi-man geweest hoor. Ten tijde van Eldorao, Marie Design, Mike (die zijn Audi saboteerde),met Femke die hij in zijn Audi wou laten slapen enz. Nee, Luc is echt een Audi-man.
Da's waar. Volgens mij was die Peugeot waar we hem onlangs regelmatig in zagen niet de zijne, maar diegene die hij aan Lowie cadeau had gedaan.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Een beetje de overleden moeder gebruiken als truc om op Frank z'n gemoedstoestand te werken...
Zo kennen we Luc weer.

Het zal ergens natuurlijk wel gemeend zijn, maar toch...

Zijn ogen werden nogal groot toen hij het hoorde over die aandelen!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:k las bijna een "Aldi-man"... :eek: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Luc, een Aldi-man? Niet echt hé.
Een Audi-man,ja. Een Audi A8 zal voor de VRT een beetje te zwaar wegen vrees ik.
Maar hij heeft wel zijn zoveelste duistere plannetje. Kan hij het niet alleen, dan maar met Peter hé. En nog iets: Luc en Femke dat moet wel lukken denk ik, die zijn in het verleden ook altijd vrij goed overeen gekomen.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik hoop dat hij die aandelen deze keer wel binnen haalt anders is het wat voorspelbaar dat hij weer eens zijn slag niet thuis haalt.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Is Luc tegenwoordig wegwerker? Met zijn oranje shirt aan. Je zou bijna denken dat hij Nederland supportert :dance:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu kan ik de berekening toch niet meer volgen. Als Luc die aandelen koopt van Jenny, waarom krijgt Peter er dan ineens 15% bij? Als Luc de aandelen koopt zou ik toch denken dat Rosa 30% heeft, Luc 50% en Peter 20%?
0 x
Gesloten