Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door tvx1 »

zarsas schreef:Luc gaat volgens mij proberen om een meerderheid te hebben samen met Peter. Dan moeten Rosa en Jenny hem wel volgen
Dan zou Peter wel aandelen moeten kopen van Jenny of Rosa. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat die zouden verkopen, en al zeker niet aan Peter.
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 04 jan 2015, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vind het wat raar dat Luc daar zo graag inspraak wil hebben in alles.
Zijn de aandelen misschien een huwelijkscadeau voor zijn Julia?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Luc is nog nooit opgehouden om inspraak te willen hebben in alles.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Er zal toch eens een organigram moeten gemaakt worden van wie wat bezit van aandelen in het volledige Zus & Zo-imperium en over hoeveel geld het telkens gaat. ;) De makers kunnen dat anders eens op de één-site zetten want op de duur kan niemand er nog aan uit wie wat heeft van "aandelen". :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Er zal toch eens een organigram moeten gemaakt worden van wie wat bezit van aandelen in het volledige Zus & Zo-imperium en over hoeveel geld het telkens gaat. ;) De makers kunnen dat anders eens op de één-site zetten want op de duur kan niemand er nog aan uit wie wat heeft van "aandelen". :mrgreen:
'T is nochtans heel simpel Jenny&Rosa hebben 60%, Luc heeft 40%.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:Er zal toch eens een organigram moeten gemaakt worden van wie wat bezit van aandelen in het volledige Zus & Zo-imperium en over hoeveel geld het telkens gaat. ;) De makers kunnen dat anders eens op de één-site zetten want op de duur kan niemand er nog aan uit wie wat heeft van "aandelen". :mrgreen:
Da's enkel de B&B. Je hebt de gebouwen, de B&B, Taxi Leo en dat evenementenbureau. En over hoeveel geld het precies gaat telkens.
(en nu verwacht ik uiteraard dat jij dat bijgehouden hebt als die bedragen ooit ter sprake gekomen zijn :mrgreen: )
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
Da's enkel de B&B. Je hebt de gebouwen, de B&B, Taxi Leo en dat evenementenbureau. En over hoeveel geld het precies gaat telkens.
(en nu verwacht ik uiteraard dat jij dat bijgehouden hebt als die bedragen ooit ter sprake gekomen zijn :mrgreen: )
De gebouwen zijn van Luc. De Zus&Zo, Taxi Leo en Bomans Events&Projects zijn zijn huurders. De structuur van Zus&Zo heb ik al gegeven. Bomans Events&Projects is van Luc. In Taxi Leo hebben Simonne en Femke elk 50%.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
tvx1 schreef:
De gebouwen zijn van Luc. De Zus&Zo, Taxi Leo en Bomans Events&Projects zijn zijn huurders. De structuur van Zus&Zo heb ik al gegeven. Bomans Events&Projects is van Luc. In Taxi Leo hebben Simonne en Femke elk 50%.
Maar om hoeveel geld gaat het steeds, dat is de belangrijkste vraag. :)
Luc moet het goed doen op de beurs ofzo anders kan hij toch niet telkens zoveel geld op tafel leggen om te herinvesteren.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:
tvx1 schreef:
Maar om hoeveel geld gaat het steeds, dat is de belangrijkste vraag. :)
Luc moet het goed doen op de beurs ofzo anders kan hij toch niet telkens zoveel geld op tafel leggen om te herinvesteren.
Hij zal wel aardig wat verdienen door zijn huurinkomsten en door zijn aandeel van de Zus&Zo. Alleszinds hebben de gebouwen minstens €750000 gekost. De Zus&Zo werd opgericht door Jenny en Rosa met de €20000 schadevergoeding die ze kregen na de brand in Ter Smissen. Hoeveel de latere uitbreiding gekost heeft weet ik niet meer. Over het startkapitaal van Bomans&Events en Projects werd nooit iets vermeld en het taxibedrijf is iets van een €200000 waard.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Indrukwekkend dat je die cijfers allemaal kent (tenzij je hier alles uit je botten zit te slaan). :)
Maar idd, je zou haast vergeten dat Luc ook inkomsten haalt uit de huur van z'n gebouwen. Maar kan er wel inkomen dat hij het groter ziet dan Rosa en Jenny omdat hij zo rapper z'n investeringen kan terugverdienen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap nog altijd niet wat Luc zijn bedoeling is met de verkoop van zijn aandelen. Het enige wat hij nu bekomen heeft is dat zijn zeggenschap in de Zus&Zo verminderd is. En Luc en grootheidswaanzin en de gevolgen daarvan hebben we al meermaals meegemaakt. Eerst was er Sanitair Vercammen en het El Dorado project met faillisementen voor alle betrokken partijen to gevolg. Daarna wil hij met Sanitechniek ook weer alles te groot aanpakken, maar gelukkig heeft Mo zijn gezond verstand gebruikt en geweigerd. En nu dus de Zus&Zo.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

tvx1 schreef:
zarsas schreef:Luc gaat volgens mij proberen om een meerderheid te hebben samen met Peter. Dan moeten Rosa en Jenny hem wel volgen
Dan zou Peter wel aandelen moeten kopen van Jenny of Rosa. Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat die zouden verkopen, en al zeker niet aan Peter.
Dat werkt dan met een kapitaalsverhoging. Dan verwateren Rosa en Jenny's aandeel. Een rotte techniek, ik weet het. Maar het gebeurd vaak. Onlangs nog het aandeel van de Belgische staat in BNP Paribas.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:
tvx1 schreef:
Dat werkt dan met een kapitaalsverhoging. Dan verwateren Rosa en Jenny's aandeel. Een rotte techniek, ik weet het. Maar het gebeurd vaak. Onlangs nog het aandeel van de Belgische staat in BNP Paribas.
Maar Peter pompt helemaal geen geld in de Zus&Zo. Hij heeft enkel aandelen gekocht van Luc en heeft daarvoor betaald aan Luc. Niet aan de Zus&Zo. Trouwens, de Zus&Zo is geen beursgenoteerd bedrijf.
Laatst gewijzigd door tvx1 op ma 05 jan 2015, 03:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Volgens mij gaat het over het geheel van de gebouwen en niet over de B&B.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Volgens mij gaat het over het geheel van de gebouwen en niet over de B&B.
Nee, het gaat heel duidelijk over de Zus&Zo(=B&B). Hij heeft op de "aandeelhoudersvergadering" deze week vermeld dat de statuten van de B&B dienen veranderd te worden omdat Peter de helft van zijn aandeel overneemt. Bovendien kan je helemaal geen aandelen (ver)kopen van gebouwen, enkel van een bedrijf.
0 x
Gesloten