Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef:Het fragment in de Frens met Eddy mocht er ook wel zijn. :) Marianne die eerst haar Slurfke in een glas wil gieten, maar dan toch het voorbeeld van Eddy volgt. :lol:
Ik hoop voor Marianne dat een Slurfke geen hergisting op de fles heeft anders zou ze plots wel een vieze smaak moeten hebben op het einde. :mrgreen:
Ik vond dat ook wel leuk, maar langs de andere kant vond ik dat helemaal niets voor Marianne. Zij had normaliter haar voeten moeten vegen aan Eddy's manier van drinken en heel gracieus haar Slurfke in 't glas moeten uitschenken. :naughty:
Ja, het ging haar toch niet af. :) En zou het in haar plaats ook uitgeschonken hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

De Marianne van vroeger zou heel gedecideerd gezegd hebben dat ze geen bier wil, maar porto... :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Mss wordt Marianne wel meer...democratisch? Ge weet wel,dichter bij het volk... :whistle:
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat Marianne even haar voeten kon vegen aan "uit een glas drinken " vond ik wel mooi om zien.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ja, dichter bij het volk. Ze heeft altijd van een hoge toren op Eddy neergekeken en nu worden ze samen hardstikke zat. :thumbup:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hoe Anne haar zo lief kwam onderstoppen toen ze haar roes uitsliep :clap: :clap: :clap:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Marianne en Eddy,twee handen op een buik! Wie had dat ooit kunnen denken.
En die twee maar stoken tegen Rosa!
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Ik vond het in het begin nog wel grappig, maar het werd al gauw bitter.
Er was geen enkele reden om Rosa zo te kwetsen, of moest Marianne nog wraak nemen om iets? :denk:
Dat heb ik dan gemist.

Ik ben benieuwd hoe ze zich zal gedragen als ze weet dat Geert weer regelmatig over de vloer komt.
Ze doet wel alsof het allemaal niet meer belangrijk is, maar haar blik sprak wel boekdelen.
Je hoorde haar hersenen nog net niet zoemen...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:of moest Marianne nog wraak nemen om iets?
Maar Marianne wil ALTIJD wraak nemen op Rosa.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Dat vind ik dan erg kinderachtig.

Marianne is bij uitstek mijn favo personage, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik haar altijd even lief en tof vind.
Ze kan een ab-so-lu-te bitch zijn, zoals vanavond.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, ze heeft Rosa nodig om zich weer beter te voelen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Ja, ze heeft Rosa nodig om zich weer beter te voelen. :)
Dat haalde ik er ook uit, dat ze zo deed om haar frustraties kwijt te kunnen en om aan wat anders te denken. Wat het natuurlijk niet oké maakt, want ik vond het buiten erg bitter, ook van erg weinig fatsoen en gevoel getuigen. Zo natrappen was nergens voor nodig...

Dat gezegd zijnde; terwijl Rosa zich nu verdacht stil hield met Waldek aan haar zijde, hield ze zich laatst ook niet bepaald in tegenover Marianne tijdens de revalidatie. En ik ben haar rotopmerkingen en geslijm/gestook met Ann en Mayra ook nog niet vergeten toen Marianne uit haar huis gezet werd. Misschien speelde dat ook allemaal nog wel mee...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Daar heb je zeker een punt Christel - aan de andere kant: de situatie is nu helemaal terug zoals Marianne het wou:
Ann, Mayra en Sandrine verhuizen niet en ze zijn met zijn allen terug 'One Happy Family'.

Iemand van haar standing zou dààr moeten om triomferen en niet andere mensen op hun hart trappen voor iets waar die sowieso al onder lijden, maar zelf niet 'de schuld' van zijn.
Wat er in het verleden ook gebeurd is, dit was zeker niet haar mooiste kant. :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vond het echt Marianne in al haar glorie. Zo is ze nu eenmaal en dan is ze op haar best.
En als Rosa de gelegenheid krijgt gaat ze net hetzelfde doen. DIe twee zijn normaal (plus/minus) maar van zodra ze mekaar zien of horen zijn het twee cobras en spuit het gif langs alle kanten. Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo zijn. Het is een essentie van Thuis.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Daar heb je zeker een punt Christel - aan de andere kant: de situatie is nu helemaal terug zoals Marianne het wou:
Ann, Mayra en Sandrine verhuizen niet en ze zijn met zijn allen terug 'One Happy Family'.

Iemand van haar standing zou dààr moeten om triomferen en niet andere mensen op hun hart trappen voor iets waar die sowieso al onder lijden, maar zelf niet 'de schuld' van zijn.
Wat er in het verleden ook gebeurd is, dit was zeker niet haar mooiste kant. :thumbdown:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Plaats reactie