Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Evaaa
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Tegen Tom mocht hij anders wel even zijn excuses aanbieden... Sjonge, zo tekeer gaan.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Tom moet die kerel gewoon zo snel mogelijk lozen. Slechte vriend dat het is. Enige wat die kerel nog ziet is zijn kleine en houdt gewoon nog met niks of niemand anders nog rekening.
0 x
"You can call me Root"
-
expat
- Nog geen rang
Reacties buiten alle proportie en zeer onprofessioneel vanwege een notaris - slash - advocaat, getuigt van een totaal gebrek aan analytisch inzicht en laat zich meeslepen door zijn persoonlijke gevoelens...... maw een slechte advocaat 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Peter die zich ontpopt als een bijterke waar gaan we dat schrijven?
Nu vind ik de reactie van Tom om de zaak "in der minne" te regelen toch ook wel overdreven hoor. Maar ze weten natuurlijk (nog) niet alles.
Nu vind ik de reactie van Tom om de zaak "in der minne" te regelen toch ook wel overdreven hoor. Maar ze weten natuurlijk (nog) niet alles.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja idd, al zullen er wel niet veel advocatenkantoren zijn waar van alle 2 de personeelsleden een kind gekidnapt wordt op hetzelfde moment.Caligula schreef:Peter die zich ontpopt als een bijterke waar gaan we dat schrijven?
Vraag me af wanneer het zal uitkomen wat Peggy echt van plan was. Dan zal Tom zijn mening wellicht ook wel herzien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik eigenlijk ook wel...lord F. schreef:Ja idd, al zullen er wel niet veel advocatenkantoren zijn waar van alle 2 de personeelsleden een kind gekidnapt wordt op hetzelfde moment.Caligula schreef:Peter die zich ontpopt als een bijterke waar gaan we dat schrijven?
Vraag me af wanneer het zal uitkomen wat Peggy echt van plan was. Dan zal Tom zijn mening wellicht ook wel herzien.
Op dit moment is de ontvoering van Lucas in Tom's ogen met een sisser afgelopen en zit hij zelf thuis met zoveel problemen, dat ik me zijn sussende reactie richting Peter ook wel voor kan stellen. Bovendien wilde hij die zaak eigenlijk al op voorhand niet doen en heeft hij een heel verleden (waaronder Sandrine) met Peggy, wat waarschijnlijk ook wel (wat) mee zal wegen. Ik ben dan ook echt heel benieuwd hoe hij over dat alles gaat denken als de volledige waarheid boven tafel komt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Wat een arrogantie zeg, gisteren. Ik praat Peggy nog altijd niet goed, maar meneer lijkt zijn eigen daden weer vergeten?!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Maar dat is Peter ten voeten uit, hè? Ik heb hem nog niet één keer echt bij zijn daden tegenover Peggy stil zien staan, ook niet toen ze Lucas nog niet ontvoerd had.
En hoe hij zich tegenover Tom gedraagt, die tenslotte zijn vriend voor moet stellen, vind ik ook niet bijster fantastisch. Ik kan daar persoonlijk ook echt geen fatsoenlijke vriendschap van maken.
Peggy hoort wat mij betreft echt wel gestraft te worden, maar Peter verdient eigenlijk ook niet beter dan dat hij eens flink met zijn neus tegen de muur loopt.
En hoe hij zich tegenover Tom gedraagt, die tenslotte zijn vriend voor moet stellen, vind ik ook niet bijster fantastisch. Ik kan daar persoonlijk ook echt geen fatsoenlijke vriendschap van maken.
Peggy hoort wat mij betreft echt wel gestraft te worden, maar Peter verdient eigenlijk ook niet beter dan dat hij eens flink met zijn neus tegen de muur loopt.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
[quote="Christel"]I
Indien hij echt een rechtszaak wil, dan vraagt hij toch een andere advocaat ! 'T is toch te gek dat de ex van Peggy dat zou moetendoen temeer daar hij zelf met een ( veel ergere) ontvoering te maken kreeg.
Is het trouwens wel toegelaten om een dichtbijstaande persoon te verdedigen op een proces?
Indien hij echt een rechtszaak wil, dan vraagt hij toch een andere advocaat ! 'T is toch te gek dat de ex van Peggy dat zou moetendoen temeer daar hij zelf met een ( veel ergere) ontvoering te maken kreeg.
Is het trouwens wel toegelaten om een dichtbijstaande persoon te verdedigen op een proces?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Je bent vrienden in goede en kwade dagen hé.nounake schreef:En hoe hij zich tegenover Tom gedraagt, die tenslotte zijn vriend voor moet stellen, vind ik ook niet bijster fantastisch. Ik kan daar persoonlijk ook echt geen fatsoenlijke vriendschap van maken.
Ik vind het een heel begrijpbare/menselijke reactie van Peter (vanuit zijn standpunt gekeken dan). Maar hij is er een beetje teveel gefixeerd op dat Lucas nog een keer kan ontvoerd worden.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Dat is het. Hij mag zomaar een jaar lang bedriegen en beliegen en komt er dan goedkoop mee weg (en het is niet de eerste keer).Peggy hoort wat mij betreft echt wel gestraft te worden, maar Peter verdient eigenlijk ook niet beter dan dat hij eens flink met zijn neus tegen de muur loopt.
En in alle eerlijkheid. Willen dat Peggy haar leven lang wordt opgesloten en haar leven willen kapot maken, vind ik gewoon overdreven. Sure wat ze gedaan heeft, is op geen enkele manier goed te praten. Maar ik vind het nog altijd een verschil met bvb. Danny of een Swerts (die zeker hun leven lang achter de tralies horen) . Terwijl hij die twee nu graag vergelijkt, terwijl er gewoon geen vergelijken is zoals Tom al heeft aangegeven.
Peggy verdient inderdaad een straf ( naar mijn mening best een instelling, waar ze terug beter kan worden), maar Peter mag ook wel eens gestraft worden voor wat hij met Peggy heeft uitgestoken en het zou leuk zijn als iemand waar hij een beetje respect voor had (wat niet veel mensen zijn blijkbaar) hem daar op zouden kunnen wijzen.
Laatst gewijzigd door Ikweetnix op za 04 okt 2014, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
"You can call me Root"
-
lord F.
- Poster rang 5

Toen het gedaan was met Tina is hij er nu ook niet bepaald goedkoop vanaf gekomen.Ikweetnix schreef:Dat is het. Hij mag zomaar een jaar lang bedriegen en beliegen en komt er dan goedkoop mee weg (en het is niet de eerste keer).
Maar ik vind dat je de 2 kan vergelijken >> Peggy heeft een kind proberen te vermoorden, terwijl Peter nooit iets strafbaars gedaan heeft.
Ok, z'n liefdesleven is zoals bij meer dan de helft van de Thuis-personages nogal bewogen (wie heeft er in Thuis nog geen scheve schaats begaan), maar da's t leven hé.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Peter is ondersteboven door die kidnapping, tot daar is hij nog te volgen maar niet als hij aan Tom vraagt
hem te verdedigen op dat proces. Hij moet nog danig in shock zijn om het onlogische hiervan niet te zien.
Er mag toch eens 'n andere advokaat, dokter, politieagent enz. in Thuis te zien zijn voor de afwisseling.
hem te verdedigen op dat proces. Hij moet nog danig in shock zijn om het onlogische hiervan niet te zien.
Er mag toch eens 'n andere advokaat, dokter, politieagent enz. in Thuis te zien zijn voor de afwisseling.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Advocaten genoeg zeker in Thuis >> Meester Baert, Meester Courtois, Meester Beyers, Meester Van Roosbroeck, ... 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar daar zeg je het: je bent inderdaad vrienden in goede en kwade dagen.lord F. schreef:Je bent vrienden in goede en kwade dagen hé.Christel schreef:En hoe hij zich tegenover Tom gedraagt, die tenslotte zijn vriend voor moet stellen, vind ik ook niet bijster fantastisch. Ik kan daar persoonlijk ook echt geen fatsoenlijke vriendschap van maken.![]()
Ik vind het een heel begrijpbare/menselijke reactie van Peter (vanuit zijn standpunt gekeken dan). Maar hij is er een beetje teveel gefixeerd op dat Lucas nog een keer kan ontvoerd worden.
In goede dagen vind ik Tom en Peter best gezellig werken samen. Wat joggen, beetje keuvelen op kantoor, samen wat gaan drinken in de Frens...
Maar wat doet Peter als Tom er compleet doorheen zit omdat zijn stiefdochter al wekenlang gekidnapt is en hij zowat alle ellende op zijn schouders draagt? En later, als Tom tot over zijn oren in de zorgen zit omdat zowel Judith als haar kinderen compleet met zichzelf overhoop liggen door hetgeen Danny gedaan heeft? Hij verplicht Tom er toe een zaak aan te nemen die op verschillende vlakken erg moeilijk ligt, en verwijt het hem dan ook nog eens dat hij er zich niet genoeg voor inzet. Dat Tom zijn hoofd nu wel ergens anders naar staat, en dat die al meer dan problemen genoeg heeft zonder dat hij zich ook nog eens inmengt in de escapades van zijn ex tegenover Peter & Femke, lijkt Peter niet eens in te zien, laat staan te begrijpen. Hij schreeuwt Tom liever wat verwijten naar het hoofd en bekijkt de dingen inderdaad alleen nog maar vanuit zijn eigen standpunt. Fijne vriend in kwade dagen, ben je dan...
0 x