Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Wat een bitch! Ik dacht even, in een flits van verstandsverbijstering, dat ze de waarheid ging zeggen. Dat mens is duidelijk geen trein, daar ze voor geen meter spoort. Opsluiten in Azkaban en de sleutel in de zee pleuren.
:lol:

Maar wat een tegenvaller... "Peggy'tje" hoort dat Sandrine niet vertrekt en hopla! ze gooit er gewoon een "leugentje om bestwil" tegenaan... Ik vraag me af of er nog ooit een tijd gaat komen dat ze niet enkel en alleen aan zichzelf denkt... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Christel schreef:
Kwast schreef:Wat een bitch! Ik dacht even, in een flits van verstandsverbijstering, dat ze de waarheid ging zeggen. Dat mens is duidelijk geen trein, daar ze voor geen meter spoort. Opsluiten in Azkaban en de sleutel in de zee pleuren.

Maar wat een tegenvaller... "Peggy'tje" hoort dat Sandrine niet vertrekt en hopla! ze gooit er gewoon een "leugentje om bestwil" tegenaan... Ik vraag me af of er nog ooit een tijd gaat komen dat ze niet enkel en alleen aan zichzelf denkt... :thumbdown:
Of aan eten. Wat een slappe hap, haar verhaal dat ze niet meer langer kon leven in een leugen. Puur bedrog net als de liefde, de versheid van mosterd en de echtheid van ambachtelijke slavinken. Peggy kan volgens mij ook niet breder denken dan zichzelf en Sandrientje. Ik vind het bizar dat ze haar moeder zo weinig opzoekt. Daar had je vrouw Holle zitten hoor, en maar schijnheilig doen tegen Waldek en haar vader. Heeft er iemand nog een bakje staan?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peggy klapt er zichzelf definitief in, nu is ze nog verder van huis dan met de waarheid te spreken.
Haar uitleg is veel te ongeloofwaardig .
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:

Ach, ik begreep helemaal niet waarom ze zo zat te liegen nadat ze verkondigd had de gehele waarheid te vertellen.
Dank je wel voor deze opheldering, Christel, dat zal idd de enige reden zijn waarom ze met de wind draaide. Man, man, miserie miserie hebben we voor de boeg. :thumbdown:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ah, had daar nog niet aan gedacht. :) het lag dus niet aan de overredingskracht van Frank en Waldek. :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd Sandrinneke vertrekt niet en hopla,de echte Peggy is weer back.Ik vraag me toch af wat er gaat gebeuren als Peter-Femke ALLES gaan te weten komen. Want dat gaat wel gebeuren.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

dat is misschien voor de seizoensfinale? nog lekker lang wachten dus....
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Ja,idd Sandrinneke vertrekt niet en hopla,de echte Peggy is weer back.Ik vraag me toch af wat er gaat gebeuren als Peter-Femke ALLES gaan te weten komen. Want dat gaat wel gebeuren.
Tja, dan moeten ze het nog altijd kunnen bewijzen. Er is maar één getuige: Frank. En iets zegt met dat die nooit de ware toedracht zal bekennen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Heu...Waldek en Simonne weten het ook hé. En in Thuis is dat op zich al meer dan genoeg. En als daar dan nog het luisterend oor van Nancy bijkomt...
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Toen Ann verkondigde dat ze zeker niet de eerste 6 maanden naar kaapverdië vertrokken voelde ik het al : Peggy die gaat zwijgen want eens in de gevangenis zou ze sandrine niet meer kunnen zien. Maar weet Peggy dat Mayra zwanger is :denk:
Maar ik hoop zo dat Peggy toch gestraft gaat worden of tenminste een proces of zo want eerlijk gezegd zoals Peter eerder zei "van een kind blijf je af" en ik ben zeker dat een overgroot deel van het thuispubliek het daar mee eens is.

En het zal weer de kromme logica in thuis zijn : vinden die twee flikken het dan niet verdacht dat Peggy met de baby gaan wandelen is zonder de wandelwagen ? Allez, wie gaat er gaan wandelen met een baby in de armen ? Die nog niet eens van jezelf is ? En wat als die taxi chauffeur gaat getuigen ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Heu...Waldek en Simonne weten het ook hé. En in Thuis is dat op zich al meer dan genoeg. En als daar dan nog het luisterend oor van Nancy bijkomt...
Ja, maar zij waren geen getuigen. Zij hebben het "van horen zeggen". Hun "kennis" heeft dus geen enkele waarde.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

martha schreef:En wat als die taxi chauffeur gaat getuigen ?
Ha,ja ik heb haar afgezet aan het water...
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben toch benieuwd hoe dat verder gaat. Peggy zal niet uit Thuis verdwijnen neem ik aan, maar als ze in de bak moet voor 10 jaar hebben we er ook niks meer aan. Misschien wordt alles gegooid op ontoerekeningsvatbaar. Al hoop ik wel dat Peter en Femke nog wel de hele toedracht te weten komen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik verwachtte me aan een tijdelijke opname in een psychiatrisch ziekenhuis,( en dan niet één week, maar eerder enkele maanden of een halfjaar ) maar nu weet ik het niet meer...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu ben ik toch teleurgesteld in Peggy. :thumbdown: (Maar het was natuurlijk ook weer typisch om Sandrine daar vóór het verhoor te brengen...)
0 x
Gesloten