Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Danny Stevens (Wouter Vermeiren)
Maar als het Danny vooral om zijn carrière te doen was, dan zou hij Emma niet misbruiken volgens mij. En we weten inmiddels dat dit helaas wel het geval is...
Dat hij dadelijk uit kan pakken met zijn "fantastische speurderskwaliteiten" als hij de zaak zogezegd oplost, is enkel mooi meegenomen om zijn ego nog wat extra op te vijzelen denk ik.
Dat hij dadelijk uit kan pakken met zijn "fantastische speurderskwaliteiten" als hij de zaak zogezegd oplost, is enkel mooi meegenomen om zijn ego nog wat extra op te vijzelen denk ik.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Neenee, die zaak en Geert (en bij uitbreiding Emma) zijn "collateral damage". Hij had misschien gehoopt dat Emma zijn gewillig seksspeeltje zou worden (nadat hij het deksel op z'n neus kreeg bij Paulien). Maar dat was niet zo en nu probeert hij die zaak in Geert z'n schoenen te schuiven zodat hij er zelf geen schade bij oploopt. Dan is er wel nog de vraag natuurlijk hoe hij wist dat Geert in de Ardennen zat voor een tijdje en hoe hij kon weten dat hij die zaak zo vlot in Geert z'n schoenen kon schuiven.expat schreef:Danny is zo'n irritante streber, dat het mij niet zou verbazen dat hij dit gepland heeft om een extra boost te geven aan zijn carrière (kijk eens meester, hoe goed ik ben) .... beeld u in dat hij deze zaak helemaal in z'n eentje oplost. Door Geert te beschuldigen en belastend bewijsmateriaal in zijn zakken te stoppen (kettinkje Emma) zet hij zichzelf uit de wind, en zorgt voor een "officiële" dader..... hij moet zich dan later wel ontdoen van Emma .....
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Amiche
- Poster rang 2
En dat is volgens mij ook de enorme plot hole bij dit scenario. Ben benieuwd hoe ze EN de ontvoering EN de verdachtmaking van Geert (waarom m.n.) gaan verklaren vanuit Danny's optiek. Elke motivatie zal erg geforceerd zijn, vrees ik, Wat ik overigens zijn bazige en hanige gedoe richting Tim ook vindt. Bij velen moeten toch de haren omhoog gaan op dat buro? Hij heeft zich wel heel verdacht gemaakt en toch houdt iedereen oogkleppen. Gelukkig is Tim dan toch weer de redder in noodlord F. schreef: Neenee, die zaak en Geert (en bij uitbreiding Emma) zijn "collateral damage". Hij had misschien gehoopt dat Emma zijn gewillig seksspeeltje zou worden (nadat hij het deksel op z'n neus kreeg bij Paulien). Maar dat was niet zo en nu probeert hij die zaak in Geert z'n schoenen te schuiven zodat hij er zelf geen schade bij oploopt. Dan is er wel nog de vraag natuurlijk hoe hij wist dat Geert in de Ardennen zat voor een tijdje en hoe hij kon weten dat hij die zaak zo vlot in Geert z'n schoenen kon schuiven.

Edit: Oh, en dat hij haar wilde .... zou niet hoeven te betekenen dat ie een moordenaar is, maar hoe kan hij zich hier nog anders uitredden dan door haar om te brengen. Met zo'n baan kan ie het helemaal wel schudden als het uitkomt, dan wil je ook niet in het gevang zitten! EN flik EN pd?! Maar ook nog, hoe kan hij dat doen inderdaad zonder zichzelf te belasten en het ook nog bij Geert neer te leggen, Hoe meer hij zich in G vastbijt hoe minder kans om situaties naar hem te laten wijzen. dom dom dom. Raar plot hoor.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
Wel, beide heb ik uitgelegd in m'n post die je citeert.Amiche schreef:Ben benieuwd hoe ze EN de ontvoering EN de verdachtmaking van Geert (waarom m.n.) gaan verklaren vanuit Danny's optiek.

De vraag is voor mij enkel nog hoe hij wist dat Geert voor een tijdje in de Ardennen zat én hoe hij wist dat Geert een makkelijke dader ging zijn. Maar kan zijn dat hij een beetje ingespeeld heeft op de eerste verdachtmakingen van Judith richting Geert.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
correctChristel schreef:Vooral geen succes bij vrouwen, schat ik zo. Vandaar ook dat ze hem een blauwtje hebben laten lopen bij Paulien.Caligula schreef:Frustratie,iets uit zijn verleden (waar we niks van kennen),geen succes bij vrouwen,noem maar op.Kwast schreef:Welk motief heeft Danny?
Het is triest om te zien hoe hij met zijn ego te koop loopt en door haar telkens het deksel op zijn neus krijgt...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
aangezien ze dagelijks chatten weet hij van die uitstap van Geert & Emma, door die foto te zien van de twee heeft hij waarschijnlijk zijn plan opgevat om Geert te laten opdraaien voor zijn daden... via Emma kan hij geweten hebben dat Geert bij z'n moeder was. hij kan het adres van zijn moeder opgezocht hebben in de politie-databaselord F. schreef: Dan is er wel nog de vraag natuurlijk hoe hij wist dat Geert in de Ardennen zat voor een tijdje en hoe hij kon weten dat hij die zaak zo vlot in Geert z'n schoenen kon schuiven.
hij is de gsm daar gaan dumpen voor die verdachtmakingen er waren, dus nee... het plan om Geert verdacht te maken was er al, en door sabotage van het onderzoek heeft hij Geert extra verdacht gemaakt (gsm, DNA Emma, ketting in jaszak)Maar kan zijn dat hij een beetje ingespeeld heeft op de eerste verdachtmakingen van Judith richting Geert.
Laatst gewijzigd door k de vis op do 18 sep 2014, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind ook dat op dit gebied het plot raar ineen zit. Of het zou moeten zijn dat ze met een logische en slimme oplossing komen.
Want een dag nadat Danny Tim van het onderzoek haalde, was er kritiek van de echte politie op het politie-optreden in Thuis: geen opsporingsbericht en wat nog allemaal van opmerkingen. Dat er geen opsporingsbericht zou zijn klopt al niet want er hangt overal een poster van Child Focus uit.
Maar inderdaad, het is niet normaal dat een politie-inspecteur (hoofdinspecteur) dan nog alle andere aanwijzingen flagrant naast zich neerlegt en dan nog een collega van het onderzoek haalt. Dat lijkt me in het echt inderdaad totaal ongeloofwaardig; hoewel: in de zaak met Ronald Janssens hebben ook bepaalde agenten goeie tips genegeerd en daardoor is dat koppeltje vermoord.
Want een dag nadat Danny Tim van het onderzoek haalde, was er kritiek van de echte politie op het politie-optreden in Thuis: geen opsporingsbericht en wat nog allemaal van opmerkingen. Dat er geen opsporingsbericht zou zijn klopt al niet want er hangt overal een poster van Child Focus uit.
Maar inderdaad, het is niet normaal dat een politie-inspecteur (hoofdinspecteur) dan nog alle andere aanwijzingen flagrant naast zich neerlegt en dan nog een collega van het onderzoek haalt. Dat lijkt me in het echt inderdaad totaal ongeloofwaardig; hoewel: in de zaak met Ronald Janssens hebben ook bepaalde agenten goeie tips genegeerd en daardoor is dat koppeltje vermoord.
0 x
-
- x 435
Één ding is zeker. De makers hebben er de voorbije weken alles aan gedaan om het laten uitschijnen dat Danny de ontvoerder is. En ze zijn er alvast in geslaagd om heel wat mensen te laten geloven dat het inderdaad Danny is. Maar of het werkelijk zo is zullen we nog moeten zien. We kunnen alleen maar afwachten.
0 x
-
- Nog geen rang
Tja, 't is dat wij zo ongeduldig zijn hé. En omdat wij zo meeleven met Emma; Want zoals het gisteren ging met haar, dat was echt erg. Oké, het is nogal een suggestieve scène, maar ze zag er alleszins niet vrolijk uit. En misschien is Thuis wel fictie, maar helaas zijn verdwijningen zoals bij Emma wel realiteit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, het kan maar twee kanten uitgaan hé. Ofwel is Danny de dader en gaat hij dan Emma vermoorden en begraven vooraleer het te laat is(voor hem dan hé) en verdwijnen ofwel is hij het niet en dan: wie is het dan wel? Geert en Toon mogen we schrappen, zodus?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Ofwel ontmaskeren ze Danny vooraleer hij Emma kan vermoorden en begraven.Caligula schreef:Ja, het kan maar twee kanten uitgaan hé. Ofwel is Danny de dader en gaat hij dan Emma vermoorden en begraven vooraleer het te laat is(voor hem dan hé) en verdwijnen ofwel is hij het niet en dan: wie is het dan wel? Geert en Toon mogen we schrappen, zodus?

0 x
-
- x 435
Dat zal't zijn. 't is al chocquerend genoeg geweest!lord F. schreef: Ofwel ontmaskeren ze Danny vooraleer hij Emma kan vermoorden en begraven.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
- Caligula
- Poster rang 5
Wel, het lijkt er niet op dat Danny ontmaskerd zal worden tenzij er morgen een mirakel gebeurt wat in Thuis natuurlijk altijd kan hé.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2
tegen morgen verwacht ik idd geen ontmaskering.... maar misschien dat de kijker wel te zien zal krijgen wie het is...Caligula schreef:Wel, het lijkt er niet op dat Danny ontmaskerd zal worden tenzij er morgen een mirakel gebeurt wat in Thuis natuurlijk altijd kan hé.
0 x