Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- Poster rang 1
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Of... Toon is wel de ontvoerder, en hij probeert nu dichter bij Sam te komen om te proberen uit te horen of Tim tegen haar al eens iets heeft laten vallen over het onderzoek. 't Is misschien vergezocht, ik weet het.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
- Kwast
- Poster rang 5
Wat heeft die gast een lekker lijf! Kolere! 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
Wel, daarmee ga ik akkoord. Maar ik blijf het eng vinden dat hij zo stond te "showen'. Toon man, je bent op je werk en niet in de slaapkamer. Dat is een vorm van "geen grenzen kennen"...Kwast schreef:Wat heeft die gast een lekker lijf! Kolere!
Voeg daarbij wat hij samen met Peggy uitspookte tegenover Peter en Femke, en het feit dat hij Frank bijna elektrocuteerde...
Ik weet wel, dat is allemaal nog heeeeel ver van de ontvoering van een kind als Emma. Maar toch. Ik vertrouw die Toon niet verder dan ik hem kan gooien.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Het is toch niet omdat hij daar even in zijn bloot bovenlijf staat dat dit daarom ineens van hem een verdachte maakt.
Het is een man die zijn t-shirt uittrok, so what? Moest het een vrouw geweest zijn tussen allemaal mannen en zij zou haar t-shirt uittrekken dat zou ik nog zeggen dat er wel over is.
Het is een man die zijn t-shirt uittrok, so what? Moest het een vrouw geweest zijn tussen allemaal mannen en zij zou haar t-shirt uittrekken dat zou ik nog zeggen dat er wel over is.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ha ja? Waarom dan? We leven toch in een vrije maatschappij waar ze de godganse dag op hameren. Een blote man-torso kan maar aub geen vrouw hé,dat is slecht! Jezus!zanacht schreef:Moest het een vrouw geweest zijn tussen allemaal mannen en zij zou haar t-shirt uittrekken dat zou ik nog zeggen dat er wel over is.
En terwijl er hier een paar zitten te geilen over de torso van Toon wil ik toch nog even bedenken dat we hem de laatste weken (voor het seizoenseinde) niet veel gezien hebben. Waar zat hij dan wel?
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Het is duidelijk dat jij een man bent.Caligula schreef:Ha ja? Waarom dan? We leven toch in een vrije maatschappij waar ze de godganse dag op hameren. Een blote man-torso kan maar aub geen vrouw hé,dat is slecht! Jezus!zanacht schreef:Moest het een vrouw geweest zijn tussen allemaal mannen en zij zou haar t-shirt uittrekken dat zou ik nog zeggen dat er wel over is.
En terwijl er hier een paar zitten te geilen over de torso van Toon wil ik toch nog even bedenken dat we hem de laatste weken (voor het seizoenseinde) niet veel gezien hebben. Waar zat hij dan wel?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wat dacht je!zanacht schreef:Het is duidelijk dat jij een man bent.

Moderator bericht:
En dan nu terug 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Die ogen en die grijns, toen hij de jonge meisjes zag waarmee hij vandaag op pad mocht. Brrrrrr.
Ik zou die gast dus echt niet vertrouwen he...
Maar misschien zie ik spoken.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Ik vond daar niets verkeerds aan maar gewoon typisch Toon.Jules schreef:Die ogen en die grijns, toen hij de jonge meisjes zag waarmee hij vandaag op pad mocht. Brrrrrr.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Toon met de meiskes op stap, in groep kan er echt niet veel gebeuren hé. Hij kan ook moeilijk onderweg afstappen om lieve Emma eten te geven.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
En hij kan ze moeilijk allemaal ergens gaan opsluiten. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 1
Ik zeg ook niet dat hij met die meisjes iets zou proberen. Ik zeg alleen dat de manier waarop hij naar hen keek, mij een beetje griezelig aandeed.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Moet hij even afstappen aan de supermarkt en met de fiets niet echt praktisch.jessie V. schreef:En allemaal te eten geven.

0 x
Potentia Principatum