Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Ikweetnix »

Frank heeft toch gezegd dat Waldek één van de enige is die het echte verhaal kent dacht ik.

Persoonlijk vind ik zijn vergevingsgezindheid en inleven één van zijn mooiste eigenschappen. Soms kan hij er wel te ver ingaan, maar Waldek zou Waldek niet zijn als hij die eigenschap zou verliezen.
0 x
"You can call me Root"
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ikweetnix schreef:Frank heeft toch gezegd dat Waldek één van de enige is die het echte verhaal kent dacht ik.

Persoonlijk vind ik zijn vergevingsgezindheid en inleven één van zijn mooiste eigenschappen. Soms kan hij er wel te ver ingaan, maar Waldek zou Waldek niet zijn als hij die eigenschap zou verliezen.
Een beetje realiteitszin kan geen kwaad.
Dat inlevingsvermogen van Waldek lijkt mi sterk op ongelooflijke naïviteit.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet het echt niet goed. Maar als Waldek het hele verhaal zou kennen dan begrijp ik hem niet. Een baby ontvoeren en dan willen verdrinken daar zit toch wel wat verschil in. Ik weet ook niet goed hoe Waldek het hele verhaal zou kennen. Heeft Frank het hem dan verteld? Geen weet van.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als Waldek het weet zou het kunnen dat hij met de toestand van Rosa, er nu niets bij kan hebben.
Hij houdt zich vast aan ' alles komt goed ' en toont zich alvast werklustig in de Zus en Zo.
Tot zover mijn inleving maar .....dan zit hij 'n ontkenningsfase en heeft professionele hulp nodig.
Niemand blijkt zeker te zijn of hij het weet of niet, typisch Thuis om het zo vaag te maken.
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Voor iemand die in een soort verwerkingsproces zit, is hij alleszins nog bijzonder opgewekt en dat is beter dan dat hij de hele week in een hoekje had zitten snotteren. Optimisme is nog geen reden om hem gek te verklaren, ook al is de situatie niet zo rooskleurig.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Hij moet ondanks de situatie er ook nog eens voor zorgen om de boel in de zus & zo ook nog eens draaiend te houden en veel tijd om te snotteren zal hij niet hebben maar al dat werk verzet zijn gedachten waarschijnlijk.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik verwacht dat hij zijn klop nog wel zal krijgen...
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat er in Thuis nooit pizza's worden gegeten, en dat die pizza's nu te pas en te onpas opduiken in de coneversatie. Emma die een pizza eet in de auto van haar ontvoerder (toen alles nog koek en ei was) en nu onlangs heeft Waldek drie pizza's besteld voor Lowie, Jana en die vriendin daar... Ik heb in feite nooit aan Waldek gedacht als ontvoerder, omdat hij er al zo lang in zit en dat ik er van uit ga dat hij in de reeks wil blijven. Maar zijn gedrag is niet normaal hé. Toen hij daar even getrouwd is geweest met die vluchteline daar... ben haar naam kwijt, toen heeft hij (uit verdediging) één van die misdadigers moeten vermoorden. Ondertussen heeft hij per ongeluk zogezegd Kurt vermoord. Die Mayra blijft hij dan weer steunen (wat totaal absurd is), Peggy blijft hij steunen (al helemaal te gek voor woorden, ze heeft Kasper vermoord en nu bijna haar eigen moeder)... Zou Waldek niet gewoon aan het flippen zijn en iedereen pizza's geven en ontvoeren om ze "veilig te houden voor de boze buitenwereld"?
Ik zal wel voor gek verklaard worden met mijn redenering, maar dat moet ik er dan maar bij nemen ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Soapseut schreef: Ik zal wel voor gek verklaard worden met mijn redenering, maar dat moet ik er dan maar bij nemen ;)
Je vraagt erom: :crazy: :crazy: :crazy:
Laatst gewijzigd door ikke op ma 08 sep 2014, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Voor zover ik weet zijn Lowie, Jana en Olivia niet ontvoerd - ik vind dit maar een vreemde theorie.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De pizza's van Waldek kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Dat hij zich maar bezig houdt met zijn Rosa en Peggy naar waarde schat.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Soapseut schreef: toen heeft hij (uit verdediging) één van die misdadigers moeten vermoorden.
Correctie, toen heeft hij niemand vermoord. Die Youri kan nog steeds terug opduiken als hij vrij is. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Soapseut schreef: Zou Waldek niet gewoon aan het flippen zijn en iedereen pizza's geven en ontvoeren om ze "veilig te houden voor de boze buitenwereld"?
Ik zal wel voor gek verklaard worden met mijn redenering, maar dat moet ik er dan maar bij nemen ;)
Als uw theorie klopt dan hebben de schrijvers teveel naar de film Saw gekeken maar er schiet mij ondertussen wel iets te binnen want Waldek die zat ook veel op zijn laptop en als Rosa binnenkwam dan deed die dat snel dicht en 1 keer weet ik nog wel dat die toen naar het profiel van Emma aan het kijken maar dat wil ook niets zeggen.
Emma die heeft een keer met Gui Tarstar afgesproken en toen was Waldek aangehouden ivm de moord op Kurt dus ik denk niet dat Waldek hier iets mee te maken heeft want die kon toen niet op 2 plaatsen tegelijk zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De heilige pool Waldek beschuldigen van pedofilie, komaan nu!
0 x
Potentia Principatum
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Tja, t zou kunnen he.. hij is trouwens ook een tijdje bezig geweest met een laptop ... En nu niet meer...
Soapseut... Ge doet me twijfelen se !
Stel u voor ! :eek: :eek:
0 x
Plaats reactie