Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
ikke
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door ikke »

Crackers schreef:Eigenlijk kiest Tom als hij niet voor zijn moeder kiest stilzwijgend de kant van Ann voor wie begrijpt wat ik wil zeggen. Ik kan het moeilijk uit leggen maar ik vind dat hij nu de kant van Ann kiest.
Ik had gisteren sterk de indruk dat hij niet wist wat er aan de hand is. Maar ik heb ook een paar afleveringen gemist, dus kan ik je niet volgen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Crackers schreef:Eigenlijk kiest Tom als hij niet voor zijn moeder kiest stilzwijgend de kant van Ann voor wie begrijpt wat ik wil zeggen. Ik kan het moeilijk uit leggen maar ik vind dat hij nu de kant van Ann kiest.
Ik had gisteren sterk de indruk dat hij niet wist wat er aan de hand is. Maar ik heb ook een paar afleveringen gemist, dus kan ik je niet volgen.
Tom heeft tegen zijn moeder en tegen Ann gezegd dat hij vindt dat ze beiden goede en slechte argumenten hebben, en dat hij dus onpartijdig wil blijven.

Tom was er niet van op de hoogte dat Marianne wat later aan Peter gevraagd heeft om haar wat meer informatie te geven over het contract wat zij en Ann destijds ondertekend hebben, in verband met Ann's erfenis van het huis. Peter gaat dat voor Marianne nakijken, omdat hij dat toen geregeld heeft en zeker wil weten of er iets over het vruchtgebruik in staat. Als ze dat destijds op papier hebben laten zetten, kan Ann haar moeder niet zomaar buiten gooien en is Marianne dus gerust gesteld.
Mayra kwam er echter op uit dat Peter bij Marianne op bezoek was, heeft flink nijdig Ann ingelicht dat Marianne een advocaat onder de arm heeft genomen en dus Peter op hun dak gaat sturen. Ann geloofde dat niet en wat jij gezien hebt is dat ze dus verhaal kwam halen bij Peter. Ann ging ervan uit dat Tom van alles af weet, maar Marianne wilde niet dat Peter Tom in zou lichten omdat ze eigenlijk alleen maar om wat informatie vroeg, meer niet... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Ik vond het in feite wel een grappige scéne : Ann die staat te razen in het advocatenbureau en Tom krijgt helemaal nietsvermoedend verwijten naar zijn kop geslingerd.

:lol:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Peter had zijn mond moeten houden !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Peter had zijn mond moeten houden !
Peter hoefde niet veel te zeggen. Tom begreep wat hij niet zei! :lol:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als 't goed is zeggen we het ook he. Zoals hij de spreekkamer binnenstormde toen Ann de deur opendeed.
Chapeau Tom ! Ik neem alles terug van vorig berichtje met de kritiek op zijn onpartijdigheid, hij is wakker geschoten.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

Een heel dikke :clap: voor Tom.
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Moderator bericht:
Geen spoilers in de spoilerstopics - ook niet met de spoilerknop aub.
De spoilerknop is enkel en alleen bedoeld om te gebruiken in het hoekje van de "Andere TV-prgramma's".
Jammer genoeg kan die niet per subtopic worden aangepast, daarom dat hij hier ook staat.
Gelieve hier mee rekening te houden. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Tom lijkt wel de enige die nog een beetje redelijk is in de hele zaak. Erg verstandig van hem om geen partij te trekken!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Ik heb wel te doen met Tom.
Bij Judith en de kinderen eerst het verdriet en nu al opnieuw spanningen en dan zijn zus met haar laffe beslissingen die zelfs niet eens beseft wat de zwangerschap van Mayra voor het gezin van Tom en Judith gaat betekenen.
Hij en Judith mogen ook wel eens een portie geluk krijgen vind ik.
0 x
Addict
Nog geen rang

Bericht door Addict »

satine schreef:Ik heb wel te doen met Tom.
Bij Judith en de kinderen eerst het verdriet en nu al opnieuw spanningen en dan zijn zus met haar laffe beslissingen die zelfs niet eens beseft wat de zwangerschap van Mayra voor het gezin van Tom en Judith gaat betekenen.
Hij en Judith mogen ook wel eens een portie geluk krijgen vind ik.
Ja vind ik ook, we zien daar niet meer zo veel gelukkige momenten tussen hen wat ik wel jammer vind. Hij wordt nu natuurlijk ook in alles meegesleurd. Ik vind het wel mooi om te zien hoe hij ook met de kinderen het beste voor heeft en ik denk nu inderdaad dat hij nog niet beseft hoe het allemaal zal uitdraaien.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik had verwacht dat Tom zijn zus zou zeggen dat ze knetter is en dat hij zijn moeder steunt op het proces :whistle:
Misschien dat Ann dan ook eens eindelijk haar ogen opent...
0 x
Addict
Nog geen rang

Bericht door Addict »

Misschien was hij zo verbaasd dat hij niet meer wist te zeggen op dat moment. Want hij is dan direct weggegaan nadat ze dit zei.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Mijn gedacht toen hij de spreekkamer uitliep - juist omdat Marianne haar proces werd genoemd en Peter vroeg of Tom niet tegen An wilde getuigen. "Nu ben ik het zat en heb geen scrupules meer om moeder te steunen tegenover An en Mayra"! :eh:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De familie Dedecker-Bastiaens gaat nog pittige tijden tegemoet! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie