Bwa, het was toch al langer duidelijk dat hij enkel en alleen de zus en zo gekocht heeft om julia terug in te palmen?doken18 schreef:Ik begin de indruk te krijgen dat Luc het echt wel heel serieus meent met zijn (D)Julia.
Zou hij dan toch echt verandert zijn?
Luc Bomans (Mark Willems)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Natuurlijk meent hij het met Julia, tussen hen was het altijd koek en ei - waarom zou het dan ergens anders dan gaan zoeken?
En zo komt hij (hoopt hij althans) stukje bij beetje weer dichter bij Lowie.
Ik denk niet dat Luc Julia hier in gebruikt, ik denk echt wel dat hij bij haar weer een min of meer stabiel leven wil opbouwen.
Dat oogt ook goed he...
En dat hij daardoor meer/dichter bij Lowie is, of zelfs maar iets méér over hem hoort, is natuurlijk mooi meegenomen.
Want ik heb dit al eerder gezegd: Luc en Julia, dat ging best wel ok - buiten wat Julia achteraf te weten is gekomen door de brief van Leontien en door de fraude met de namaakspullen, had zij absoluut geen klagen.
Dus ik heb niet het gevoel dat hij haar 'gebruikt'.
Maar of Luc echt veranderd is als 'zakenman' - dat denk ik niet.
En zo komt hij (hoopt hij althans) stukje bij beetje weer dichter bij Lowie.
Ik denk niet dat Luc Julia hier in gebruikt, ik denk echt wel dat hij bij haar weer een min of meer stabiel leven wil opbouwen.
Dat oogt ook goed he...
En dat hij daardoor meer/dichter bij Lowie is, of zelfs maar iets méér over hem hoort, is natuurlijk mooi meegenomen.
Want ik heb dit al eerder gezegd: Luc en Julia, dat ging best wel ok - buiten wat Julia achteraf te weten is gekomen door de brief van Leontien en door de fraude met de namaakspullen, had zij absoluut geen klagen.
Dus ik heb niet het gevoel dat hij haar 'gebruikt'.
Maar of Luc echt veranderd is als 'zakenman' - dat denk ik niet.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, maar ik zie nu ook niet direct in welke slechte bedoelingen hij zou hebben met de Zus & Zo.
Allez, als alles in het teken van Julia staat voor Luk zou het ook maar een rare zet zijn.
Allez, als alles in het teken van Julia staat voor Luk zou het ook maar een rare zet zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Nee, ik denk ook niet dat hij direct slechte bedoelingen heeft met de Z&Z, dat zou niet slim zijn - uiteindelijk heeft hij daar zwaar in geïnvesteerd, waar het geld ook vandaan komt...
Maar ik zou hem niet verder vertrouwen dan ik hem zie - moest ik een thuis-personage zijn.
Een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken.
Maar ik zou hem niet verder vertrouwen dan ik hem zie - moest ik een thuis-personage zijn.
Een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5

Luc heeft zich lang redelijk gedragen, maar nu verhoogt hij de huur met 900 euro, hij heeft zijn melkkoe gevonden 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- doken18
- Poster rang 2

Haha ja. Bij Luc is er altijd een addertje onder het gras.Crackers schreef:Luc heeft zich lang redelijk gedragen, maar nu verhoogt hij de huur met 900 euro, hij heeft zijn melkkoe gevonden
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- Crackers
- Poster rang 5

Of zoals Waldek zei: bij Luc zitten er altijd veel addertjes onder zijn grasdoken18 schreef:Haha ja. Bij Luc is er altijd een addertje onder het gras.Crackers schreef:Luc heeft zich lang redelijk gedragen, maar nu verhoogt hij de huur met 900 euro, hij heeft zijn melkkoe gevonden
Het hangt er natuurlijk van af hoe veel huur ze nu al moeten betalen, het is een handelspand en niet erg klein, dus de huur zal sowieso al een veelvoud zijn van de huur van een rijhuisje, maar een stijging van 900 euro, ook al zijn er binnenkort 3 kamers extra, lijkt mij toch heel erg veel
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
baaltje
- Nog geen rang
Ik heb de indruk dat hij het niet echt meent met Julia! Ofwel speelde hij het echt niet goed vanavond, ofwel probeert hij al afstand te nemen....Maar de uitspraak ' het is lief' toen Juila haar liefde verklaart kwam heel raar over....Brrrr..........wat een plaag die vent 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar hij zorgt wel voor extra klanten.Crackers schreef:Of zoals Waldek zei: bij Luc zitten er altijd veel addertjes onder zijn grasdoken18 schreef:Haha ja. Bij Luc is er altijd een addertje onder het gras.Crackers schreef:Luc heeft zich lang redelijk gedragen, maar nu verhoogt hij de huur met 900 euro, hij heeft zijn melkkoe gevonden![]()
Het hangt er natuurlijk van af hoe veel huur ze nu al moeten betalen, het is een handelspand en niet erg klein, dus de huur zal sowieso al een veelvoud zijn van de huur van een rijhuisje, maar een stijging van 900 euro, ook al zijn er binnenkort 3 kamers extra, lijkt mij toch heel erg veel
Enfin, ze moeten zich natuurlijk wel aanpassen aan z'n nieuwe plannen en een tandje bijsteken.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En wat zou hij doen als ze weigeren ? Volgens mij gaat hij dan nog liever de huur terug verlagen dan nieuwe uitbaters te zoeken , vooral omdat hij al een contract heeft met huurders voor zijn nieuwe kamers .
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dat is waar...
Het scheelt natuurlijk wel dat Jenny en Rosa niks hebben betaald aan de realisatie van die nieuwe kamers. Ze hoeven zich alleen maar te bemoeien met de inrichting, dus dat Luc wat terug wil voor zijn investering, kan ik me dan ook voorstellen...
Maar ik vind het sowieso wel vreemd dat ze niet op voorhand hebben afgesproken wat de huurverhoging zou worden na de verbouwingen. Zoiets gaat normaal gesproken toch in overleg?
Het scheelt natuurlijk wel dat Jenny en Rosa niks hebben betaald aan de realisatie van die nieuwe kamers. Ze hoeven zich alleen maar te bemoeien met de inrichting, dus dat Luc wat terug wil voor zijn investering, kan ik me dan ook voorstellen...
Maar ik vind het sowieso wel vreemd dat ze niet op voorhand hebben afgesproken wat de huurverhoging zou worden na de verbouwingen. Zoiets gaat normaal gesproken toch in overleg?
Laatst gewijzigd door Christel op do 06 mar 2014, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Summer85
- Poster rang 1

Ach ja, Thuis zal altijd iets speciaals blijven op dat vlak: de persoon met het geld is de grote stoute kapitalist (zie naar Luc en Marianne) en 'het gewone werkvolk' moet - in hun eigen ogen - te hard werken voor het hongerloontje.
Bovenstaande is natuurlijk cru en een beetje uitvergroot voorgesteld maar die gedachtengang wordt toch altijd een beetje gevolgd daar vind ik.
Bovenstaande is natuurlijk cru en een beetje uitvergroot voorgesteld maar die gedachtengang wordt toch altijd een beetje gevolgd daar vind ik.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Na alles wat Luc deed is dat feit met die nepboiler en het kindje Jack stierf voor mij de druppel.
Hij was, is en zal nooit te vertrouwen zijn.
De enige zekerheid is dat hij Louis terug wil, goed maar daartoe is hij tot veel in staat.
Hij was, is en zal nooit te vertrouwen zijn.
De enige zekerheid is dat hij Louis terug wil, goed maar daartoe is hij tot veel in staat.
0 x