En waarom zou dat dan wel zo zijn volgens jou?ikke schreef:Ik zou net het omgekeerd adviseren: blijf maar weg, Franky anders komen er nog problemen bij en die kunnen we missen!

En waarom zou dat dan wel zo zijn volgens jou?ikke schreef:Ik zou net het omgekeerd adviseren: blijf maar weg, Franky anders komen er nog problemen bij en die kunnen we missen!
Gewoon logisch denken.Lazylady schreef:En waarom zou dat dan wel zo zijn volgens jou?ikke schreef:Ik zou net het omgekeerd adviseren: blijf maar weg, Franky anders komen er nog problemen bij en die kunnen we missen!
Sorry, maar ik snap het niet.ikke schreef:Gewoon logisch denken.
Lazylady schreef:Sorry, maar ik snap het niet.ikke schreef:Gewoon logisch denken.
Als we Jana mogen geloven, twee afleveringen geleden, is hun terugkomst voorzien voor Pasen 2014. Dat is dus omstreeks 20 april... als er zich tenminste geen onverwachte ontwikkelingen voordoen...ranske schreef:Franky en Tibo mogen nog wat Amerika blijven al was het om het woord poepie niet te moeten horen.
Ja, maar niet dat de inkomsten lager zijn! En weet Franky dat Paulien nu ook af en toe inspringt?satine schreef:Dat Bram nu in de Frens werkt, dat weet Franky toch?
Ik denk dat Paulien vrijwillig bijspringt.Peter Jansens schreef:Ja, maar niet dat de inkomsten lager zijn! En weet Franky dat Paulien nu ook af en toe inspringt?satine schreef:Dat Bram nu in de Frens werkt, dat weet Franky toch?
Nee Paulien vroeg immers juist extra uren om dat geld aan Luc te kunnen terugbetalen.ikke schreef:Ik denk dat Paulien vrijwillig bijspringt.
Zei Jens niet, twee afleveringen geleden, tegen Jana denk ik, dat hij niet wou dat Franky en poepiemonster van het pedofilie schandaal op de hoogte werden gebracht. Indien ik een slecht karakter zou hebben zou ik dit interpreteren dat hij niet wil dat Franky op de hoogte wordt gesteld van de slechte omzetcijfers.satine schreef:Het is niet omdat het niet expliciet vermeld wordt, dat Franky niet op de hoogte is.
Soap, weet je wel...