Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Nu moet mij eens iemand uitleggen waarom ze die zatlap niet metéén terug op straat heeft gezet. Normaal gezien laat zij zich toch door niets of niemand kennen?
Dit is weer eens te hypocriet voor woorden...
Dit is weer eens te hypocriet voor woorden...
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik vond het anders wel fijn dat ze Tom rustig liet wachten met zijn frietjes!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vond dat geen manieren. Niet komen opdagen op een afspraak en haar gsm niet opnemen terwijl ze die wel hoorde rinkelen.exsencon schreef:Ik vond het anders wel fijn dat ze Tom rustig liet wachten met zijn frietjes!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Als de vrouwelijke versie van Tom mij belde zou ik ook niet opnemen hoor.

0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Bij een babysit? 13 is nog jong om een nacht alleen thuis te blijven.tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
Dus jij laat alles zonder boe of ba vallen om je gsm op te nemen? Ik vind het geen manieren om als je face-to-face een gesprek aan het voeren bent om dan een gsm boven te halen. Wie weet wat had Kurt dan nog allemaal uitgezet dan, haar frigo waarschijnlijk geplunderd...Crackers schreef:Ik vond dat geen manieren. Niet komen opdagen op een afspraak en haar gsm niet opnemen terwijl ze die wel hoorde rinkelen.exsencon schreef:Ik vond het anders wel fijn dat ze dekstier Tom rustig liet wachten met zijn frietjes!
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

Neen, als je een afspraak hebt met iemand en je weet dat die op je zit te wachten, dan niet eens bellen of een sms'je om te verwittigen of dan zelfs je gsm niet op nemen, dat vind ik van weinig respect getuigen. Dat ze net nu niet op nam toen ze met Kurt bezig was, vind ik niet erg. Maar ze kon voor of nadat hij belde wel eens verwittigen dat het later zou zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Dan zou hij zijn drinkbui en zijn bezoek aan Judith op voorhand gepland hebbenPoolaapje schreef:Bij een babysit? 13 is nog jong om een nacht alleen thuis te blijven.tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ook nogal raar dat Judith hem niet vroeg wie er bij de kinderen was, alsof ze het ook doodnormaal vond dat hun vader stomdronken over straat zwalpt terwijl hij verantwoordelijk is voor zijn kinderen.tvx1 schreef:Dan zou hij zijn drinkbui en zijn bezoek aan Judith op voorhand gepland hebbenPoolaapje schreef:Bij een babysit? 13 is nog jong om een nacht alleen thuis te blijven.tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat bedoelde ik dus eigenlijk. Ik vond dat ook heel raar!Tiboko schreef:Ook nogal raar dat Judith hem niet vroeg wie er bij de kinderen was, alsof ze het ook doodnormaal vond dat hun vader stomdronken over straat zwalpt terwijl hij verantwoordelijk is voor zijn kinderen.tvx1 schreef:Dan zou hij zijn drinkbui en zijn bezoek aan Judith op voorhand gepland hebbenPoolaapje schreef:Bij een babysit? 13 is nog jong om een nacht alleen thuis te blijven.tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Die Julia is zo naief dat ze nog in de paashaas, de tandenfee en Sinterklaas geloofd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kwast
- Poster rang 5

Oeps verkeerde topic 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Die zijn toch voor veertien dagen bij Kurt (was er daar geen kleine discussie over begin deze week, namelijk dat hij ze voor 2 weken wilde omdat hij 1 week vast had gezeten)tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
Ik vrees dat Judith goed zal moeten beginnen opletten want ik dacht gisterenavond nog dat Kurt haar ging verkrachten
0 x
-
exsencon
- x 435
Hij kon amper op zijn benen staan, Judith zou er niet veel moeite mee gehad hebben om daar een knoop in te leggen! 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat ligt er aan in welke vorm het verkeerd. In gekookte spaghetti leg je immers beter een knoop dan in ongekookte.
0 x