Luc Bomans (Mark Willems)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
Lazylady
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Natuurlijk niet vergeten dat Eddy met heel die handel begonnen is en het nu weer probeert te verdoezelen door zelf aan die boiler te gaan prutsen.Poolaapje schreef:Urgh, smerigaard
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik doelde vooral op het feit dat hij geen spijt heeft. Het is hij die beslist heeft om zo'n nepboiler te plaatsen, want Eddy was er tegen.
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

Een beetje zoals Frank zei: "gij zijt echt ne slechte mens! Wa zek? Gij zijt gene mens! Ons moe keert eur eigen om in eur graf als ze u zo bezig hoort!"
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Nu ja, Eddy is ook geen haar beter door vooral zijn eigen vel te proberen redden terwijl hij met alles begonnen is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Ok; het idee van die valse boilers kwam niet van hem, maar meneer wou wel dat die boiler in de Z&Z werd geplaatst en hij wist dat het rommel was... dus verdorie

0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

hij is wel weer schitterend.
denk dat hij een gat in de lucht ging gesprongen hebben moest Eddy net bezig geweest zijn om het magazijn leeg te halen.
denk dat hij een gat in de lucht ging gesprongen hebben moest Eddy net bezig geweest zijn om het magazijn leeg te halen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Ik snap eigenlijk niet dat er nog klanten zijn die nog vertrouwen hebben in Luc. Onder zijn leiding zijn Sanitair Vercammen en Marie Design reeds failliet gegaan. Sanitechniek is zelf ook al eens failliet gegaan en terug opgestart. En nu weer dit...
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
mensen worden blijkbaar graag bedrogentvx1 schreef:Ik snap eigenlijk niet dat er nog klanten zijn die nog vertrouwen hebben in Luc. Onder zijn leiding zijn Sanitair Vercammen en Marie Design reeds failliet gegaan. Sanitechniek is zelf ook al eens failliet gegaan en terug opgestart. En nu weer dit...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Bwah, als het toilet niet meer doorspoelt of de verwarming werkt niet meer als het stenen dik vriest, dan ben je blij dat iemand dat komt verhelpen. Eender wie.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nu kan ik echt niet meer volgen! Hoe kwam dat echte materiaal nu terug in het magazijn van Sanitechniek ?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik kan me ook niet meer herinneren dat dat teruggeplaatst is en door wie.
0 x
-
exsencon
- x 435
Een vlugge Thuis-engel... Voor mij stonden de echte in Eddy zijn garage.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ja, dat dacht ik ook en voor zover ik begrepen had, kwam de politie er al aan voordat Eddy alles nog kon verhuizen (toen Frank niet wou helpen).
0 x