3 copies ? het waren er duizend die in de kluis liggengrace1 schreef:ik dacht dat Frank zegde dat hij nog 3 copies had van die brief.Lord Fben blij dat u mijn standpunt ook begrijpt
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
-
exsencon
- x 435
Duizend copies is denk ik een typische Frank-overdrijving. Maar hij zal er nog wel een paar achter de hand hebben. Ik blijf er wel bij dat ik meer vertrouwen heb in Frank dan in Luc.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het zijn allebei even grote kl**tzakken en wat een trieste verhaallijn! Hoe oud zijn die mannen! 
0 x
-
exsencon
- x 435
Het zijn twee monumenten van Thuis, zoals Marianne en Rosa. Doe die weg en wat er nog overblijft van Thuis zakt als een pudding in mekaar.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik wist het! Ik zei het toch! Zie je nu wel! Alleen beetje sneu hoe hij dat formulier door 4 scheurde en het Luc om de oren smeet. De scenarioschrijver ziet ze kennelijk vliegen. Eerst al een bierviltje nu papier. Wat is het volgende? En tussen de kiezen vermorzelde tankwagen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

bierviltje?Kwast schreef:Ik wist het! Ik zei het toch! Zie je nu wel! Alleen beetje sneu hoe hij dat formulier door 4 scheurde en het Luc om de oren smeet. De scenarioschrijver ziet ze kennelijk vliegen. Eerst al een bierviltje nu papier. Wat is het volgende? En tussen de kiezen vermorzelde tankwagen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Opper baas!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
dirk
- Poster rang 1

hem zo opjagen.. die kon ter plekke neervallen aan een hartaanval
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ocharme, ik heb bijna medelijdendirk schreef:hem zo opjagen.. die kon ter plekke neervallen aan een hartaanval
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
Wat luc gisteren vertelde dat hij maar 1 troef heeft. Daarom speelt frank natuurlijk zijn "troef" niet uit. Hij weet dat als hij die brief geeft aan Lowie dat hij niks meer heeft om tegen Luc te hebben. Dus de gevolgen voor hem zijn ontslag bij sanitechniek en wie weet ook naar de gevangenis als luc klacht neerlegt voor fraude. En daarbij komt nog is dat hij simonne verliest wss.
Geen slimme zet van Frank
Geen slimme zet van Frank
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

MIsschien doen ze elkaar wel de das om
Dan blijft Luc achter zonder zoon en zonder vrouw maar met werk
En Frank blijft achter zonder werk, met een (hoge?) schadevergoeding en eventueel ook zonder vrouw
Dan blijft Luc achter zonder zoon en zonder vrouw maar met werk
En Frank blijft achter zonder werk, met een (hoge?) schadevergoeding en eventueel ook zonder vrouw
0 x