Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
tvx1
x 435

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door tvx1 »

Ze hadden beter dat kindje van Jana van Lowie laten zijn. Ze had dat kindje dan kunnen afstaan aan Franky en Tibo; en dan konden Luc en Frank toch minstens 3 seizoenen ruzie maken wie nu de grootvader was. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

tvx1 schreef:Ze hadden beter dat kindje van Jana van Lowie laten zijn. Ze had dat kindje dan kunnen afstaan aan Franky en Tibo; en dan konden Luc en Frank toch minstens 3 seizoenen ruzie maken wie nu de grootvader was. ;)
Ja laat maar. :-?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat joch is echt gestoord! Hij heeft lak aan alles en niets dringt tot die botte hasses door :doh: hij heeft voor niets of niemand respect en doet precies waar hij zin in heeft. Kansloos wezen. :whistle:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja en nu gaat hij natuurlijk liegen en Tibo gaat hem geloven... Beste vriendjes!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een draadnagel is het toch. Met zijn onschuldige ogen. Ga iets leuks doen! Wordt volwassen! In het begin vond ik dat kind nog wel leuk maar ik vind hem nu zelfs irritanter en erger dan die Jens. Wat een zieke geest heeft dat kind! :boo:
0 x

exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik zie hem best wel zitten! :mrgreen:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

exsencon schreef:Ik zie hem best wel zitten! :mrgreen:
Gij zijt toch een kerel, mag ik dan concluderen dat je homo bent?

Versta echt niet waarom Julia die gast zo onvoorwaardelijk blijft steunen, hij doet ook enkel maar 'vriendelijk' tegen haar als het hem uitkomt. Idem voor Tibo, Lowie haat homo's, weet Tibo dat eigenlijk?
0 x
grace1
x 435

Bericht door grace1 »

Nee en Tibo heeft hekel aan Bram
Dat speelt dus in de kaart van poepie
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Tibo doet vriendelijk tegen Lowie omdat hij Jana niet bij Bram wil zien, moet Jana beslissen om de baby toch te houden, is het voor hem veel interessanter dat ze dan niet met Bram is.
Dus hij kiest niet voor Lowie, maar tegen Bram.

En Lowie zou wel gebaat zijn met anger-management en een cursus sociale vaardigheden.
Hij trekt ook maar met 1 studiegenootje op, vrienden heeft hij blijkbaar niet, wat ook niet verwonderlijk is.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Was Jana niet zijn 'meter' op school die hem moest helpen bij zijn integratie? Daar heeft hij nu dus blijkbaar ook niet veel meer aan.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

tvx1 schreef:Ze hadden beter dat kindje van Jana van Lowie laten zijn. Ze had dat kindje dan kunnen afstaan aan Franky en Tibo; en dan konden Luc en Frank toch minstens 3 seizoenen ruzie maken wie nu de grootvader was. ;)
maak je geen zorgen, Luc en Frank hebben nog voor járen inspiratie om ruzie te maken, alle redenen zijn goed :lol:

en Lowieke kan nu nog een extra bron van inspiratie zijn :crazy: die kerel is een natuurtalent in ruziestoken :shock:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Hij trekt ook maar met 1 studiegenootje op, vrienden heeft hij blijkbaar niet, wat ook niet verwonderlijk is.[/quote]

De enige vriend die Louis heeft is zijn skatebord ...die sleurt hij overal mee naartoe maar erop staan ????

Volgens mij gaat poepimonster wel anders piepen nadat Louis bv eens brutaal tegen Jana zal uitvallen en met de draai die de zaken nu nemen gaat dat niet te lang uitblijven denk ik .
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat zei hij gisteren precies tegen Luc? Iets van fuck you? Luc laat zich dat zo maar zeggen. :-?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hij zei inderdaad "fuck you" ik vind het verbijsterend dat hij dat zich laat zeggen. Ik denk dat Lowie heel strak aangepakt moet worden! Hij heeft structuur en duidelijke leiding nodig anders gaat die gast gewoon zijn gang. Het is toch bizar dat hij Bram zo te lijf gaat? Wat deed Bram nu zo verkeerd? Ik zou er niet van versteld staan als die jongen zijn moeder heeft vermoord.
0 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Kwast schreef:Hij zei inderdaad "fuck you" ik vind het verbijsterend dat hij dat zich laat zeggen. Ik denk dat Lowie heel strak aangepakt moet worden! Hij heeft structuur en duidelijke leiding nodig anders gaat die gast gewoon zijn gang. Het is toch bizar dat hij Bram zo te lijf gaat? Wat deed Bram nu zo verkeerd? Ik zou er niet van versteld staan als die jongen zijn moeder heeft vermoord.
Goh, ge zou wel eens gelijk kunnen krijgen want normaal is dat ventje alleszins niet !
En inderdaad, wat heeft Bram mis gedaan ? Hij is vertrokken omdat Tibo noch Ellen hem in de buurt van Jana wilden en hij wist absoluut niet dat sprake was van een baby .
0 x
Gesloten