Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Christel »

Satine schreef:Aan de andere kant: als de situatie terug wordt zoals ze was, hoe leg je dat dan uit?

Je woont bij iemand die niet je biologische moeder is en je 'echte' moeder komt je af en toe halen om ook wat te moederen, want die wou de zorg over jou niet.
Die wou haar vrijheid niet opgeven.
Je oom is je vader en je oma kan je 'echte' moeders bloed wel drinken.
Inderdaad... Geef daar hoe dan ook nog maar eens een logische draai aan tegenover zo'n kind. :crazy: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Satine schreef:Aan de andere kant: als de situatie terug wordt zoals ze was, hoe leg je dat dan uit?

Je woont bij iemand die niet je biologische moeder is en je 'echte' moeder komt je af en toe halen om ook wat te moederen, want die wou de zorg over jou niet.
Die wou haar vrijheid niet opgeven.
Je oom is je vader en je oma kan je 'echte' moeders bloed wel drinken.
Inderdaad... Geef daar hoe dan ook nog maar eens een logische draai aan tegenover zo'n kind. :crazy: :lol:
Ooit zal Sandrientje mama Ann en mama Peggy kop tegen kop slaan! En van mij mag ze!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik snap dat Geert kwaad is, maar hoe hij tegen An deed was het er echt over. Wat moest ze dan doen? Wat moet je als kind doen met zo'n situatie? Voor welke ouder moet je kiezen? Het moet hartverscheurend zijn...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Je kunt eigenlijk niet kiezen, aangezien de enige andere optie "verlinken" is, en het is toch wel gegrijpelijk dat Ann dat niet gedaan heeft. Ook ik vond de reactie van Geert er nogal over... Maar goed, misschien zakt zijn boosheid nog wel. Het is nu ook nog wel "vers" allemaal natuurlijk...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:Je kunt eigenlijk niet kiezen, aangezien de enige andere optie "verlinken" is, en het is toch wel gegrijpelijk dat Ann dat niet gedaan heeft. Ook ik vond de reactie van Geert er nogal over... Maar goed, misschien zakt zijn boosheid nog wel. Het is nu ook nog wel "vers" allemaal natuurlijk...
Dat is't! Het beste zou zijn moest Geert er nu een tijdje kunnen over bezinnen zonder in de praktijk te moeten komen...
Beste scenaristen: laat Geert aub wat vakantie nemen, dien duts is er hard aan toe! :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het vooral laag dat Marianne, Ann de schuld in de schoenen wou schuiven !
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik vond zowel Ann als Marianne als Geert heel realistisch overkomen. Wie er gelijk heeft speelt voor mij nu geen rol.
't Is een crisissituatie die heel goed gebracht werd/wordt volgens mij.
Maar 't moet niet lang meer duren. :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:Ik vond zowel Ann als Marianne als Geert heel realistisch overkomen. Wie er gelijk heeft speelt voor mij nu geen rol.
't Is een crisissituatie die heel goed gebracht werd/wordt volgens mij.
Maar 't moet niet lang meer duren. :roll:
100% mee eens...
En wat gelijk/ongelijk betreft: eigenlijk speelt dat ook geen rol... Niemand heeft de ander bewust willen kwetsen, daar komt het in het kort op neer. Sommige dingen liggen nou eenmaal moeilijk (zeker in een soap! :mrgreen: :lol: )...
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
Christel schreef:Je kunt eigenlijk niet kiezen, aangezien de enige andere optie "verlinken" is, en het is toch wel gegrijpelijk dat Ann dat niet gedaan heeft. Ook ik vond de reactie van Geert er nogal over... Maar goed, misschien zakt zijn boosheid nog wel. Het is nu ook nog wel "vers" allemaal natuurlijk...
Dat is't! Het beste zou zijn moest Geert er nu een tijdje kunnen over bezinnen zonder in de praktijk te moeten komen...
Beste scenaristen: laat Geert aub wat vakantie nemen, dien duts is er hard aan toe! :mrgreen:
geen slecht idee, is er niet ergens een buitenlandse opdracht voor Geert met "vakantieverlengstuk" ;)

Ann heeft deze crisis niet veroorzaakt en het was ook niet aan haar om Geert in te lichten; die crisis moet opgelost worden door de betrokkenen (Geert, Marianne en David)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Arme Ann. :( :thumbdown:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Huh, arme Ann? Is wel dezelfde die net zo lelijk tegen haar moeder deed, wat menigeen er ver over vond en ook de dokter die haar patiente Fem heel onprofessioneel te woord stond. Ze moest haar juist begeleiden en daar hoort veroordelen niet bij. Zoals Peggy lijkt op haar moeder, zo lijkt Ann op die van haar hoor.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amiche schreef:Huh, arme Ann? Is wel dezelfde die net zo lelijk tegen haar moeder deed, wat menigeen er ver over vond en ook de dokter die haar patiente Fem heel onprofessioneel te woord stond. Ze moest haar juist begeleiden en daar hoort veroordelen niet bij. Zoals Peggy lijkt op haar moeder, zo lijkt Ann op die van haar hoor.
Ik denk dat het heel normaal is dat je "lelijk" naar je moeder doet als je ontdekt dat ze haar man bedriegt.

Dat van Femke is dan misschien wel waar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann had ook eerst eens kunnen proberen om normaal met haar moeder te praten, toen het alleen nog maar stroef liep met Geert... Ann loopt al vanaf het begin af aan te snauwen, nog ver voordat er ook maar iets was tussen David en Marianne.. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Broerlief deed daarentegen vrij relaxed over het overspel van zijn moeder. Een echte ervaringsdeskundige.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

In het begin van de scene dat Guy kwam aanzetten met die blaffer vond ik Ann nog geloofwaardig. Daarna had ik echt zoiets van "eeeh...." want toen vond ik het nergens meer over gaan. :crazy: Mayra had wel iets meer van Ann mogen hebben en andersom nu was het precies het ene uiterste en het andere uiterste
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten