Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door satine »

Wat mij het ergste stoort: hij wou haar eerst helemaal niet in zijn leven, en nu wil hij 'Big Daddy' spelen, terwijl hij van opvoeden en omgaan met puber niks afweet blijkbaar.
Zijn antipathie voor Bram heeft hem totaal verblind - hij is gisteravond afgegaan als een gieter, dat hij nog merci moest zeggen tegen Bram...
Hopelijk denkt hij nu eerst even na voor hij begint te roepen en te eisen - want praten werkt.
Maar dat moet Tibo nog ondervinden - hopelijk komt hij snel tot inzicht :!:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Wat mij het ergste stoort: hij wou haar eerst helemaal niet in zijn leven, en nu wil hij 'Big Daddy' spelen, terwijl hij van opvoeden en omgaan met puber niks afweet blijkbaar.
Zijn antipathie voor Bram heeft hem totaal verblind - hij is gisteravond afgegaan als een gieter, dat hij nog merci moest zeggen tegen Bram...
Hopelijk denkt hij nu eerst even na voor hij begint te roepen en te eisen - want praten werkt.
Maar dat moet Tibo nog ondervinden - hopelijk komt hij snel tot inzicht :!:
Ik zat nog te wachten op zijn excuses tegenover Bram... tevergeefs!
:boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: (voor Tibo)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Tibo een vervelende jongeman die zich niet netjes gedraagd tov Jana. Het is geen vriendelijke manier van omgaan met een ander wanneer je deze dreigt aan te gaan geven bij de sterke arm der wet. Ik vind het wel een naar raar riekende actie om nu, als vader, zo streng op te treden naar jaren van bewuste afwezigheid.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, maar ik kan het ergens wel begrijpen dat je je zorgen maakt als je dochter van 15 een relatie heeft met een meerderjarige...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Het meest lachwekkende vind ik als hij tegen Bram zegt dat ie kinderachtig is en te jong om te begrijpen hoe het is vader van een puber te zijn. Dezelfde overjarige puber die de verantwoordelijkheid niet wilde en heel cru zijn 'dochter' wegstuurde - die dus zelf helemaal geen ervaring heeft met opvoeden. Dat was tenslotte ook de oorspronkelijke spanning met Ellen - die wilde hem er niet bij, want hij begreep niets. Nu doen ze ineens alsof ze een blok zijn dat een lijn trekt.
Dit is echt zo'n voorbeeld van forceren van het plot, zonder dat de karakters zich ontwikkelen. Ze gaan gewoon van de ene op de andere dag anders praten en reageren. Verhaaltechnisch echt heel lelijk en knullig. Al is het een soap, ik vind het 'kijkersbedrog' - en dat zeg ik met een grote :D , want het is nu eenmaal geen Shakespeare
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik vond het zo typisch Tibo, dat ie vlak nadat Simonne riep dat ze niet wilt dat er over haar gepraat wordt in haar bijzijn, dat ie dan, op anderhalve meter afstand van haar, tegen Frank zei dat ze haar mss beter een beetje laten bekomen! :crazy:
Ik had hem dat moment graag een pak rammel verkocht in Simonne's plaats. :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:Ik vond het zo typisch Tibo, dat ie vlak nadat Simonne riep dat ze niet wilt dat er over haar gepraat wordt in haar bijzijn, dat ie dan, op anderhalve meter afstand van haar, tegen Frank zei dat ze haar mss beter een beetje laten bekomen! :crazy:
Ik had hem dat moment graag een pak rammel verkocht in Simonne's plaats. :mrgreen:
Ik ook! :lol:
Hoe hij daar stond met zijn rug naar Simonne, pratend op zo'n zalvend fluistertoontje.. :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, ik vond het eigenlijk ook walgelijk.

Maar wel lief dat hij zo bezorgd is over haar, al doet hij zich wel wat wijzer voor dan hij is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind zijn gedrag niet echt van bezorgdheid getuigen, maar van 'laten zien wat hij allemaal kan en weet' en zich onmisbaar maken.
Hij doet zich inderdaad wijzer voor dan hij is - soms vergeet hij wel eens wat zijn plaats is in dat ziekenhuis blijkbaar: hij is verpleger op de Spoeddienst, maar als je hem hoort is hij chirurg, kinesist EN opper-medicijnman tegelijkertijd.
Ik hoop dat ze heel snel op huwelijksreis vertrekken.... :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Ik vind zijn gedrag niet echt van bezorgdheid getuigen, maar van 'laten zien wat hij allemaal kan en weet' en zich onmisbaar maken.
Hij doet zich inderdaad wijzer voor dan hij is - soms vergeet hij wel eens wat zijn plaats is in dat ziekenhuis blijkbaar: hij is verpleger op de Spoeddienst, maar als je hem hoort is hij chirurg, kinesist EN opper-medicijnman tegelijkertijd.
Ik hoop dat ze heel snel op huwelijksreis vertrekken.... :mrgreen:
En van een heel leuke en vooral heel lange vakantie mogen genieten! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Hij doet zich inderdaad wijzer voor dan hij is - soms vergeet hij wel eens wat zijn plaats is in dat ziekenhuis blijkbaar: hij is verpleger op de Spoeddienst, maar als je hem hoort is hij chirurg, kinesist EN opper-medicijnman tegelijkertijd.
Je vergeet psycholoog.. :whistle: :razz:
Dat ze inderdaad maar snel op reis vertrekken :bye: en verdwalen :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Tiens blijkbaar is het niemand gisteren opgevallen dat onze Tibobo woedend "Puber" riep naar Bram terwijl hij zelf een suske en wiske aan het lezen was. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:Tiens blijkbaar is het niemand gisteren opgevallen dat onze Tibobo woedend "Puber" riep naar Bram terwijl hij zelf een suske en wiske aan het lezen was. :lol:
Suske en Wiske is zowat voor alle leeftijd, maar inderdaad... Het heeft er iets van. :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mij was het ook opgevallen, maar ik vond dat wel bij hem passen. :razz:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Mij was het ook opgevallen, maar ik vond dat wel bij hem passen. :razz:
"De sterrenpukkers", ik vond het wat bij het haar gesleurd.
0 x
Gesloten