Freddy Colpaert (Bart Dauwe)
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Freddy
FREDDY C4 en handboeien en een plakker op z'n grote mond en een zak over z'n stomme kop!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vooral dat laatste zou inderdaad een grote opluchting zijn!daffy duck schreef:FREDDY C4 en handboeien en een plakker op z'n grote mond en een zak over z'n stomme kop!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- kristien
- Poster rang 1
Dat ze hem maar eens een ferme pee stoven en inderdaad gewoon ontslaan! Iedereen tevreden dan... behalve Luc 

0 x
- Ganja
- Poster rang 3

VANDAAG

En hopelijk komt hij nooit meer terug......
Maar.......helaas de paashaas denk ik dat hij luc nog ne kl¨¨t

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
jamaar, die sukkel staat wel op trouwen hé!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
De paashaas is al vertrokken wist je dat?Ganja schreef: Maar.......helaas de paashaas denk ik dat hij luc nog ne kl¨¨tzal aftrekken, wat natuurlijk ook nie slecht zou zijn
[/color]
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook dat probleem gaat Freddy heel efficiënt oplossen denk ik..daffy duck schreef:jamaar, die sukkel staat wel op trouwen hé!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Wat kan Freddy nog doen? Niet veel toch? Alles aan Rosa vertellen... so???
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Hij kan op die manier wraak nemen op Luc, maar opnieuw aangenomen worden bij Sanitechniek mag ie voorgoed vergeten.Crackers schreef:Wat kan Freddy nog doen? Niet veel toch? Alles aan Rosa vertellen... so???
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik denk dat Luc het met zijn status en brains Freddy moeilijker kan maken dan omgekeerd. Als ik Freddy was zou ik mij maar kalm houden. Hoe veel geld heeft hij in het totaal al niet van Luc gekregen zonder er iets te moeten voor doen? Als hij het Luc moeilijk maakt heeft die laatste nog wel meer in petto om Freddy te kraken.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
So...heeeeel veel so.....Crackers schreef:Wat kan Freddy nog doen? Niet veel toch? Alles aan Rosa vertellen... so???
Als Rosa te weten komt dat Luc de Waldek er heeft ingeluist met die zgn diefstal dan gaan haar ogen wel open gaan.
Het beste zou volgens mij zijn dat Freddy eens voor ene keer iets goeds zou doen, en dat hij dus zelf naar Rosa toestapt en haar alles zegt over het in scene gezette zwartwerk en diefstal door Luc die wilde dat Waldek in een slecht blaadje kwam bij Rosa. Maja die kwiebus zal da wel eerst tegen Waldek vertellen zekers en dan is het natuurlijk maar de vraag of Rosa hem gaat geloven daarmee da Freddy is voor ene keer zou mogen laten zien dat hij toch een hart heeft en een beetje al is het maar een milimeter goedheid in zich heeft...
Maar mocht dit alles realiteit zijn en ik zou waldek zijn dan kon rosa bij mij den boom in met haar wispelturig gedoe

Freddy heeft toch niets meer te verliezen!!!!Crackers schreef:Ik denk dat Luc het met zijn status en brains Freddy moeilijker kan maken dan omgekeerd. Als ik Freddy was zou ik mij maar kalm houden. Hoe veel geld heeft hij in het totaal al niet van Luc gekregen zonder er iets te moeten voor doen? Als hij het Luc moeilijk maakt heeft die laatste nog wel meer in petto om Freddy te kraken.
Wat kan Luc nog doen tegen Freddy niets komma niets.
Het is enkel Luc die nog gekloot kan worden of het moet zijn dat Luc de Freddy gaat vermoorden

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
diefstal, recidivisme, ... want Luc heeft die inbraak zo gelaten.
0 x
-
- Poster rang 5
Luc zou sterker moeten staan dan Freddy want hij kan altijd zeggen tegen Rosa dat Freddy dat vertelt om wraak te nemen voor z'n ontslag. wat op zich heel aannemelijk is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!