Max (Leendert De Vis)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Max
Ofwel heeft Femke een hele serie halfbroers?Luc schreef:Mss zijn artiestennaam of ze hebben zich vergist op de showbizzsite ?
Ook leuk als je es wat erft als enig kind

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- dylan
- Poster rang 1
nuja dan moeten zowel rafaël als femke 75000€ aan hem :pCrackers schreef:Ofwel heeft Femke een hele serie halfbroers?Luc schreef:Mss zijn artiestennaam of ze hebben zich vergist op de showbizzsite ?
Ook leuk als je es wat erft als enig kind
en dien heeft al zo'n schoon appartement maar waar stond dat eigenlijk dat hij zou terugkomen? zit nog altijd in ontkenningsfase

0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Crackers
- Poster rang 5
hoe bedoel je ontkenningsfase? Max?Dyl957 schreef:en dien heeft al zo'n schoon appartement maar waar stond dat eigenlijk dat hij zou terugkomen? zit nog altijd in ontkenningsfase
0 x
- dylan
- Poster rang 1
ontkenning dat ie effectief terugkomt crackersCrackers schreef:hoe bedoel je ontkenningsfase? Max?Dyl957 schreef:en dien heeft al zo'n schoon appartement maar waar stond dat eigenlijk dat hij zou terugkomen? zit nog altijd in ontkenningsfase
de-nee-die-komt-echt-niet-terug-geef-franky-maar-een-ander-schoon-niet-cliché-lief-fase
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
- Ganja
- Poster rang 3
Pech voor de tegenstanders en geluk voor de fans dé Max is terug
Hij was blijkbaar wat zattekes in de taxi van Frank
Hij moest is weten dat Franky de vader is van Franky
Wie weet komt dat nog uit in deze taxi rit morgen want ik heb ze vandaag niet zien uitstappen
dus zal het nog wel vervolgen zekers. Als Frank dan moest horen dat Max de ex is van Franky woehoeiiii 

Hij was blijkbaar wat zattekes in de taxi van Frank
Hij moest is weten dat Franky de vader is van Franky
Wie weet komt dat nog uit in deze taxi rit morgen want ik heb ze vandaag niet zien uitstappen

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
en iedereen die mij eerder op dit forum neersabelde omdat ik de mogelijkheid sugereerde dat Franky wel eens besmet zou kunnen zijn met HIV en dat dat een cliché van jewelste was.... die scene gisteren met zatte Max en zijn verwijfd vriendje die uit die dancing kwamen was geen cliché zeker?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Er is nochtans gisteren over gepost, bij de spoilers in het topic Spoilers 11.04.2011 tot 15.04.2011Crackers schreef:die scene gisteren met zatte Max en zijn verwijfd vriendje die uit die dancing kwamen was geen cliché zeker?

Edit: link verwijderd
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Er zijn zoveel dingen in een soap die cliché zijn! Gelukkig gaat het dan wel weer over the top waardoor het grappig wordt!Crackers schreef:en iedereen die mij eerder op dit forum neersabelde omdat ik de mogelijkheid sugereerde dat Franky wel eens besmet zou kunnen zijn met HIV en dat dat een cliché van jewelste was.... die scene gisteren met zatte Max en zijn verwijfd vriendje die uit die dancing kwamen was geen cliché zeker?

Freddy: een verschrikkelijke nul die denkt dat hij de plezantste thuis is (mannen...steek maar een taloor in uw broek)
Nancy: een kuisvrouw met één grijs celletje waarmee ze kan roddelen en lezen wat er in de boekskes staat (franky uit de kast...heeft ie zich verstopt dan?)
Frank: een macho die zielig begint te doen als zijn imago een beetje gekrenkt wordt (ik heb ook spijt dat ik de franky bijeengevogeld heb)
Bram: 't zelfde als den Frank eigenlijk!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.