... Dat mij ook die alleen al aan iemand weg had gegeven
... Dat ik daar niet zo blij mee was toen ik dat hoorde

Blijkbaar ..oma schreef:Wjd dat ik van oordeel ben dat je je geloof niet moet aan anderen verkopen, ze geloven of ze geloven niet, punt uit.
WJD die "Getuigen van Jehovah" daartoe verplicht zijn?
WJD het hen persoonlijk niet veel kan verdommen of je je laat bekeren of niet, voor hen is het gewoon hun plicht die ze vervullen.

WJD het niet alleen hun plicht is maar dat ze wellicht vooral aan hun premies denken (nieuwe klanten aanbrengen levert altijd iets extra's op voor de verkoper) ?oma schreef:WJD het hen persoonlijk niet veel kan verdommen of je je laat bekeren of niet, voor hen is het gewoon hun plicht die ze vervullen.
Hahahaha die is goezotteken schreef:WJD : ik net weer de Jehova's aan men deur had.
Ik een fijne discussie heb kunnen voeren. Een gedeelte ongeveer zo ging :
Ik : Sorry maar ik geloof niet
J : waarom niet ?
Ik : Ik geloof meer in wetenschap
J : maar de wetenschap steunt God.
Ik :ja ik kan niet ontkennen dat God bestaat maar jij kan het ook niet bewijzen
J : Oooh jawel
Ik : ok bewijs het
J : kijk hier in de bijbel staat het
Ik :das een boeksken geschreven door mensen
J : maar wel door 40 mensen
Ik : uhu en als ik 40 keer iets copieer dan is het ook waar ?
J : euh euh ...
![]()
![]()
en zo ging het nog wel effe door
No offence aan de gelovigen he .. maar als je je godsdienst gaat verkopen doe het dan ook goed en bedenk wat vroeger sterkere argumenten.

indien je van plan bent een Johnny Depp wall of fame aan te leggen dan kan je best hier eens kijken voor zijn volledige filmcollectie : http://www.imdb.com/name/nm0000136/kittykattenfan schreef:wjd ik veel johnny depp teken
wjd dat vooral dan jack sparrow is
wjd ik binnenkort een wall of fame wil maken met allemaal tekeningen
wjd ik nu aan het bedenken ben welke films er allemaal moeten opkomen.

wjd diesite al heel lang in de favorieten van kittykattenfan staatzotteken schreef:indien je van plan bent een Johnny Depp wall of fame aan te leggen dan kan je best hier eens kijken voor zijn volledige filmcollectie : http://www.imdb.com/name/nm0000136/kittykattenfan schreef:wjd ik veel johnny depp teken
wjd dat vooral dan jack sparrow is
wjd ik binnenkort een wall of fame wil maken met allemaal tekeningen
wjd ik nu aan het bedenken ben welke films er allemaal moeten opkomen.
eneh één van de pareltjes volgend Depp zelf en volgens mezelve : Fear and Loathing in Las Vegas ! WJD !

WJD...Mieke schreef:Wjd ik zaterdag naar een trouwfeest moet
Wjd ik dat wel leuk vind: gratis eten en drinken, en vooral nog eens een excuus om ongestoord de "Hucklebuck" en "In Zaire" te dansen![]()