Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Bespeur ik daar een mogelijke cliffhanger ;)
Bij mijn weten en voor zover ik me herinner is het alweer even geleden dat Jenny een cliffhanger heeft gehad...
Nu ja, ben ook wel benieuwd wat dat allemaal te betekenen heeft, want t is maar erg vreemd...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

jessie V. schreef:Dat zal wel met het verleden van Victor te maken hebben.
Net zoals die autoramen die openstonden, en de deur van t appartement die openstond. En de handtas die gestolen werd, de auto die verplaatst werd.

Maar waarom treffen ze dan steeds Jenny ?

Misschien is Dré in het land en stalkt hij Jenny omdat ze een nieuwe partner heeft.

Ofwel hangt Casper de flauwe grapjas uit...

Ofwel is het idd iemand uit het verleden van Victor. Die kerel is wel te goed om waar te zijn.
0 x
Benny
Nog geen rang

Bericht door Benny »

johan1969 schreef:
jessie V. schreef:Dat zal wel met het verleden van Victor te maken hebben.
Net zoals die autoramen die openstonden, en de deur van t appartement die openstond. En de handtas die gestolen werd, de auto die verplaatst werd.

Maar waarom treffen ze dan steeds Jenny ?

Misschien is Dré in het land en stalkt hij Jenny omdat ze een nieuwe partner heeft.

Ofwel hangt Casper de flauwe grapjas uit...

Ofwel is het idd iemand uit het verleden van Victor. Die kerel is wel te goed om waar te zijn.
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk, want de acteur die Dré speelt(Nolly Versyp) is recentelijk overleden. En inderdaad die telefoontjes zijn op z'n minst gezegd 'raar'.
0 x
Waarom neemt het leven je weg wat je het meeste nodig hebt?:(
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Zou ook niet getuigen van veel takt van de scenaristen om Dré nog op te voeren als griezel die Jenny stalkt. ;)

Ik denk ook dat het iemand zal zijn die nog een eitje te pellen heeft met Victor en hem probeert te raken via Jenny.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:Ik denk ook dat het iemand zal zijn die nog een eitje te pellen heeft met Victor en hem probeert te raken via Jenny.
Dat denk ik ook! Wat ik dan wel vreemd vind; hoe komt hij aan het mobiele nummer van Jenny? Zo'n nummer vind je toch niet terug in het telefoonboek ofzo? Of is dat in België wel zo?

Anders zou het toch een bekende moeten zijn... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Je kan dat laten opnemen in het telefoonboek, maar 'k denk dat de meeste mensen dat niet doen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amber schreef:Je kan dat laten opnemen in het telefoonboek, maar 'k denk dat de meeste mensen dat niet doen.
Dat is dan hetzelfde als hier... Hier kan dat ook, maar eigenlijk niemand doet dat. Maar goed, misschien is Jenny ook wel een uitzondering :? :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Amber schreef:Je kan dat laten opnemen in het telefoonboek, maar 'k denk dat de meeste mensen dat niet doen.
Tegenwoordig staat dat op Internet hé. :)
kijk maar eens op http://www.infobel.be ofzo
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Gsm-nrs niet he.

En met 1207 kan je ook telefoonnummers opzoeken, of namen.
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

ofwel is die persoon een kennis....
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hoe dan ook zal het iemand moeten zijn die een beetje uit de buurt komt zou je zeggen. Je hebt in elk geval óf een naam, óf een nummer nodig om iemand op die manier lastig te kunnen vallen, toch? En een naam of nummer kan diegene alleen weten als hij/zij uit de buurt komt, of een bekende is van Victor of Jenny.. :?
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

K had het enkele dagen geleden al in een het Victortopic gezet dat het hele gedoe rond Jenny met de moord op Neil te maken kon hebben. Begon ze er vandaag toch niet zelf over zeker?

Goed dat ze dat nog eens oprakelen na al die tijd, maar mss is het wel omdat dit met de huidige Jenny-verhaallijn te maken heeft!
We zullen zien :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Degene die binnen is geweest bij Jenny en de kookboek heeft verplaatst, heeft blijkbaar ook de nr van haar Visakaart genoteerd...
0 x
Imanieke
Nog geen rang

Bericht door Imanieke »

robmolle schreef:K had het enkele dagen geleden al in een het Victortopic gezet dat het hele gedoe rond Jenny met de moord op Neil te maken kon hebben. Begon ze er vandaag toch niet zelf over zeker?

Goed dat ze dat nog eens oprakelen na al die tijd, maar mss is het wel omdat dit met de huidige Jenny-verhaallijn te maken heeft!
Dat moest ik nu daarstraks ineens ook denken se, misschien heeft die Niel wel iets te maken met heel die affaire... En dan de betekenis van die robijn toen victor die ging laten schatten zei die juwelier dat dat soms ook wel in verband gebracht wordt met moord...
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Imanieke schreef:
robmolle schreef:K had het enkele dagen geleden al in een het Victortopic gezet dat het hele gedoe rond Jenny met de moord op Neil te maken kon hebben. Begon ze er vandaag toch niet zelf over zeker?

Dat moest ik nu daarstraks ineens ook denken se, misschien heeft die Niel wel iets te maken met heel die affaire... En dan de betekenis van die robijn toen victor die ging laten schatten zei die juwelier dat dat soms ook wel in verband gebracht wordt met moord...
Ja robijn was toch het teken van passie, maar ook ook de kleur had een betekenis, bloed, moord. en die robijn had jenny gekregen. dan is de link snel gelegd
0 x
Gesloten