Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 301
x 581
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 01 mei 2021, 10:27

Tiboko schreef:
vr 30 apr 2021, 23:55
Waar is die gast toch mee bezig zeg.
Hij heeft dt duidelijk gedaan om Stan in het harnas te jagen! Maar hoe kinderachtig kan je zijn op die leeftijd! Hij zou nu toch wel beter moeten weten ! :naughty:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 32

Bericht door ThuisStan123 » za 01 mei 2021, 10:45

Veel mensen doen de stomste dingen, ongeacht hun leeftijd, wanneer ze kwaad zijn. Dat is een feit. Maar Joren? Zelfs na de dood van zijn vader vertoonde hij (toch niet dat ik het merkte) geen enkel teken van dergelijke rancune. En onschuldigen erbij betrekken? Daar moet je toch wel je verstand voor weggegooid hebben :boo:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 301
x 581
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 04 mei 2021, 23:12

Man, man, toen die scene startte van Bob en Tamara in hun slaapkamer. Ik dacht dat hij al dood en afgelegd was! Kan het nog triestiger en zwartgalliger?? :denk:
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 12
x 322

Bericht door Tiboko » di 04 mei 2021, 23:40

Jacques blijkt "volgens de vorige eigenaar" dat pand dus een hele tijd geleden al te hebben gekocht, want ook de acte was al lang verleden.

Nu vraag ik me af hoe het kan dat onze super cops dit niet veel eerder wisten, want er is toch een grondige huiszoeking bij hem thuis gebeurd? Of moeten wij als naïeve kijkers ervan uitgaan dat onze moordenaar die acte (en andere documenten rond die verkoop) in het handschoenkastje van zijn firmawagen bewaarde?

En ze hebben toch ook zijn financiën uitgeplozen, daar moest zeker iets van een betaling in teruggevonden zijn, of heeft hij die aankoop cash (met zwart geld?) betaald? Heel vreemd allemaal :lolno:
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 19
x 70

Bericht door tvx1 » do 06 mei 2021, 16:37

Tiboko schreef:
di 04 mei 2021, 23:40
Jacques blijkt "volgens de vorige eigenaar" dat pand dus een hele tijd geleden al te hebben gekocht, want ook de acte was al lang verleden.
Die was niet al lang verleden. Volgens Tim was de akte pas een week voor zijn vlucht verleden. Maar dat hele verhaal rammelt langs alle kanten, want nog volgens Tim was de compromis pas begin april getekend en zou de akte dus in de zelfde maand al verleden zijn terwijl zoiets normaal drie maand duurt.
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 48

Bericht door apestaart » do 06 mei 2021, 21:19

tvx1 schreef:
do 06 mei 2021, 16:37
de compromis pas begin april getekend en zou de akte dus in de zelfde maand al verleden zijn terwijl zoiets normaal drie maand duurt.
Inderdaad, die akte zou verlijden begin juli maar in Thuis moet dat wat vooruitgaan en die akte moet dus verleden zijn voor de seizoensfinale dus zodoende.
0 x

jeff
Nog geen rang
x 9

Bericht door jeff » vr 07 mei 2021, 22:47

Heel veel tranen (verdriet), maar ook woede (Lowie en Kobe), vreugde (Christine en Adil) vandaag in thuis. Ook alle andere scenes waren knap geacteerd.
En steeds meer bewondering voor de acteerprestaties van Amber (Yasmientje): een natuurtalent!
1 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 48

Bericht door apestaart » vr 07 mei 2021, 23:17

En niet vergeten Eddy en Femke, ze zagen elkaar op het kerkhof weliswaar van op afstand.
0 x

Icarus123
Nog geen rang
x 2
x 23

Bericht door Icarus123 » di 11 mei 2021, 22:04

Is de aflevering nu al voor de derde keer op twee weken tijd geëindigd met Paulien die een deur hoort dichtvallen? :lol: En ook nu denk ik niet dat het Jacques is.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 12
x 322

Bericht door Tiboko » di 11 mei 2021, 23:41

Wordt een beetje irritant, al die goedkope effect zoekerij. Ook Rosa schrok zich weer dood voor niks.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 301
x 581
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 12 mei 2021, 08:20

Tiboko schreef:
di 11 mei 2021, 23:41
Ook Rosa schrok zich weer dood voor niks.
Ik denk dat ze zo opgefokt zijn door de achterliggende informatie over Jacques. Als de zenuwen gespannen staan dan ben je nogal schrikkerig. En zo buiten ze dat een beetje uit, als mag het nu wel eindigen en mag Jackske stoppen met koekoek piep te spelen. Als hij het al is!!
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 12
x 322

Bericht door Tiboko » wo 12 mei 2021, 23:06

daffy duck schreef:
wo 12 mei 2021, 08:20
Ik denk dat ze zo opgefokt zijn door de achterliggende informatie over Jacques. Als de zenuwen gespannen staan dan ben je nogal schrikkerig.

Wat raar, zo schrikkerig en bang dat Rosa gisteren was om alleen in dat huis van Kobe te blijven (en dus Waldek optrommelde, die op de zetel bleef slapen), ging de volgende dag ineens op haar eentje op onderzoek uit naar dat andere huis van Jacques.

Bizar, want wat als ze onze moordenaar daar tegen het lijf was gelopen :denk:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 387
x 604

Bericht door satine » do 13 mei 2021, 11:35

Tja, wat vond ik van de aflevering?

Ik heb een stuntelige Peter gezien, een verliefde maar toch wel onredelijke Lowie, een bazige Emma, een goedbedoelende Rosa, een arrogante Paulien, een stralende Britt, een schattig Yasmientje en een Femke die heel erg haar best deed om de boel te redden.
Verder vond ik het wel fijn - zoals ook al in een ander topic gezegd werd - dat Nora consequent Britt bleef zeggen, ik vond het wel ontzettend jammer dat ze Britt zo ophemelde en daarmee haar dochter neerhaalde. Want die is blijkbaar niet zo goed als Britt. Dat vond ik minder leuk.
En Judith kan blijkbaar niet eens een avondje alleen doorbrengen. :denk:
Maar ik moest wel lachen toen ze tegen Sam zei dat zij zoveelste keuze was. :D
2 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 48

Bericht door apestaart » vr 14 mei 2021, 22:37

Deze aflevering eindigde met een onaangename verrassing: Reinhilde is plots overleden en het zou om een verdacht overlijden gaan dus Jacques heeft waarschijnlijk haar naar de andere wereld geholpen.
Als dat zo is dan is Jacques eigenlijk een seriemoordenaar anders weet ik het niet.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 704
x 284

Bericht door ikke » za 15 mei 2021, 09:48

satine schreef:
do 13 mei 2021, 11:35
Verder vond ik het wel fijn - zoals ook al in een ander topic gezegd werd - dat Nora consequent Britt bleef zeggen, ik vond het wel ontzettend jammer dat ze Britt zo ophemelde en daarmee haar dochter neerhaalde. Want die is blijkbaar niet zo goed als Britt. Dat vond ik minder leuk.
Dat vond ik vreselijk want zo'n situaties kan ik mij levendig voorstellen: ik was maar een meisje en mijn jongere broer was veel knapper dan ik en werk gestimuleerd terwijl ik ...
0 x

Plaats reactie