Inhouden seizoen 27
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 35
- x 731
Inhouden seizoen 27
Hadden ze dat niet geïnvesteerd? Er was een nieuwe tractor nodig, die quad en nog een hoop andere bedrijfskosten, zoals de huur van die ruimtes + grond (wijngaard). En wellicht hebben ze ook mee betaald aan die "tonnen". Daarnaast de lonen van drie full timers en de tijdelijke hulpen, plus is de wijnshop wellicht verlieslatend? Verder de erfenisrechten (was Rosa met Steven gehuwd?). En tenslotte is er de lopende rekening van Viv natuurlijk. Al die sensoren kosten ook een duit...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1112
- x 1635
Inhouden seizoen 27
Ik heb niet meteen de indruk dat de wijnshop verlieslatend is.
Ze hebben daar toch de feest- en geschenkmanden die goed verkopen als we Rosa moeten geloven en er zal heus wel meer wijn verkocht worden dan de occasionele fles aan Stefaan de decaan. Dat dit allemaal niet getoond wordt, wil niet zeggen dat het er niet is.
Verder dacht ik dat de barrels een investering waren van de Withoeve en niet van Stevenson.
En Rosa was gehuwd met Steven, dat scheelt heel wat in erfenisrechten.
Natuurlijk zijn wel de investeringen er en die kosten ook wel wat. Maar of daar dat hele bedrag in opgaat, is ook niet duidelijk.
Ze hebben daar toch de feest- en geschenkmanden die goed verkopen als we Rosa moeten geloven en er zal heus wel meer wijn verkocht worden dan de occasionele fles aan Stefaan de decaan. Dat dit allemaal niet getoond wordt, wil niet zeggen dat het er niet is.
Verder dacht ik dat de barrels een investering waren van de Withoeve en niet van Stevenson.
En Rosa was gehuwd met Steven, dat scheelt heel wat in erfenisrechten.
Natuurlijk zijn wel de investeringen er en die kosten ook wel wat. Maar of daar dat hele bedrag in opgaat, is ook niet duidelijk.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 731
- x 1047
- Contacteer:
Inhouden seizoen 27
Gelukkig dat Rosa de bakfiets heeft nu! Scheelt toch wat in investering in brandstof voor haar wagen aan de prijzen van nu!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 35
- x 731
Inhouden seizoen 27
Als we Rosa moeten geloven, dat zegt genoeg hé. Het is niet omdat ze het niet tonen dat het automatisch maar waar is dat die boel daar goed draait. Voor hetzelfde geld loopt het veel minder dan iedereen denkt. Hetzelfde met die wijngaard. Hoeveel flessen moeten ze eigenlijk op een jaar verkopen om uit de kosten te geraken, dat moet toch een grote hoeveelheid zijn om na aftrek van uitgaven als onderhoud, machines, personeelskosten e.d. nog winst te maken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1112
- x 1635
Inhouden seizoen 27
Ik zie geen enkele reden waarom Rosa hierover zou liegen tegenover haar collega's.
Ik bedoelde alleen dat dit niet altijd getoond wordt, we zien ook de klanten van de Withoeve en de barrels niet en toch zijn de cijfers daar goed.
Winkeltje spelen in een soap is nu ook niet bepaald het meest interessante om naar te kijken.
Ik bedoelde alleen dat dit niet altijd getoond wordt, we zien ook de klanten van de Withoeve en de barrels niet en toch zijn de cijfers daar goed.
Winkeltje spelen in een soap is nu ook niet bepaald het meest interessante om naar te kijken.
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 446
- x 385
Inhouden seizoen 27
Wat boetes betreft : hoe zou het zijn met de boetes die zowel Stan als Joren moeten betalen aan de NMBS ? Daar wordt nooit nog een woord over gerept.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 35
- x 731
Inhouden seizoen 27
Vanavond de entree van alweer een nieuw personage, vergis ik mij of gebeurt dit nu echt wel vaker dan vroeger?
Danny Timmermans, bekend van ‘W817’, speelt de nieuwe louche figuur in ‘Thuis’: “Ik heb me er een nieuwe look voor aangemeten”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211129_92515379
Danny Timmermans, bekend van ‘W817’, speelt de nieuwe louche figuur in ‘Thuis’: “Ik heb me er een nieuwe look voor aangemeten”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211129_92515379
0 x
-
- Poster rang 5
- x 466
- x 422
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 50
- martha
- Poster rang 5
- x 446
- x 385
Inhouden seizoen 27
Met die opgeplakte

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 731
- x 1047
- Contacteer:
Inhouden seizoen 27
Nieuwe louche figuur in Thuis...man, man, man, is dat om te lachen of moeten we die man serieus nemen Wat hebben ze nu weer bij Thuis binnengegooid was m'n eerste gedacht. M'n tweede was: 't is toch weer een uitgezochten die mij moeilijk zal overtuigen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1112
- x 1635
Inhouden seizoen 27
Deze spoiler heeft ons serieus op het verkeerde been gezet - mij toch alvast!

0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 50
Inhouden seizoen 27
Nogal zeg! Eigenlijk ben ik wel blij dat het helemaal anders is uitgedraaid.
Ik hoop alleen wel dat het niet Vicske is die werd aangereden (al denk ik eigenlijk van niet). Er zijn al genoeg kinderen gesneuveld daar.
Ik hoop alleen wel dat het niet Vicske is die werd aangereden (al denk ik eigenlijk van niet). Er zijn al genoeg kinderen gesneuveld daar.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1112
- x 1635
Inhouden seizoen 27
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/thuis/trai ... huis_3_12/
In 'Thuis volgende week' wordt Bob 's avonds laat nog gebeld en we zien een kindje lopen langs de kant van de weg. Ook lijkt het alsof Peter Vic niet vindt.
Maar wat zouden Vic of Leo 's avonds buiten doen, alleen op straat?
Er komt wel een ambulance aan te pas en dat is gewoonlijk geen goed nieuws.
In 'Thuis volgende week' wordt Bob 's avonds laat nog gebeld en we zien een kindje lopen langs de kant van de weg. Ook lijkt het alsof Peter Vic niet vindt.
Maar wat zouden Vic of Leo 's avonds buiten doen, alleen op straat?

Er komt wel een ambulance aan te pas en dat is gewoonlijk geen goed nieuws.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 35
- x 731
Inhouden seizoen 27
Afwachten maar, want Joren had nog geen rijbewijs en dan in een aanrijding terechtkomen? Had hij niet ook al een strafblad na die affaire met dd spoorweg

Ik kan me niet voorstellen dat ACE over de terreinen van de Withoeve moest rijden om op die fuif te belanden, waar Eddy Joren ging afzetten.
0 x