Prison Break

Gesloten
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Jezus

Caroline en haar broer'were doing it together'???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

The horror.......

Enfin, laat die laatste aflevering maar komen

me like!!!!
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Michaels toegeweidheid om T-Bag te helpen vatten lijkt me wel een beetje overdreven. :)

Enfin, wat mij betreft mag T-Bag ook in het volgende seizoen opdraven, want k vind het toch één van de grappigste personages in de serie. 8)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

azo een stom einde :roll:

allez ja, het lijkt wel of Michael ineens in the twilight zone is terecht gekomen...
straks is hij nog één of ander psychologisch project van de één of andere obscure organisatie en weet hij het zelf niet :roll:

blèh
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

goh, vind het in ieder geval toch boeiend om nog uit te kijken naar het derde seizoen want vraag blijft natuurlijk wat die gast nu van plan is met Scofield. :)
m mag dus het gezelschap wellicht nog verwachten volgend seizoen van Mahone, Bellick en T-Bag >> leuk gezelschap. :D

Maar Sucre, is die nu echt dood ? :?
0 x
Be there at ten.
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

ik hoop niet at hij dood is, ik zou de papi missen..

Enfin, vond het ook een stom einde, pfffff
Khoop dat ze er weer geen psychologische experimenten bij gaan sleuren want dan haak ik af...

Nog even een vraagske, was dat nu Bellick die daar half naakt in die mysterieuze gang lag?
Laatst gewijzigd door Mette Marit op ma 11 jun 2007, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Mette Marit schreef:Nog even een vraagske, was dat nu Bellick die daar half naakt in die mysterieuze gang lag?
dat dacht ik ook...
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Benieuwd wie er nog zal overblijven in het volgende seizoen, want dat was in de laatste aflevering uiteraard express wat vaag gehouden. :)

Scofield, Mahone, Bellick, T-Bag : zitten wellicht samen in die Sona-gevangenis

Lincoln en Sara : lopen nog ergens rond in Panama City en zullen wellicht nog proberen te helpen om Michael uit die gevangenis te krijgen

Sucre : lijkt erop dat hij dood is maar t zou me niet verwonderen moest hij het toch nog overleven

Kellerman : bij hem lijkt het er wel zeer duidelijk op dat ie geëxecuteerd is, maar gezien het vanop een afstand getoond is weet je het ook niet zeker. :)

C-Note, LJ : hadden niet echt nog een grote rol maar t zou wel kunnen dat die nog terugkeren in de derde reeks

enkel van die Bill Kim was het wel heel duidelijk dat ie dood is. ;)
0 x
Be there at ten.
thuisfreak
x 435

Prison Break

Bericht door thuisfreak »

heeft iemand foto,s van de dokteres van prison break ? Groeten. :lol:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Het zal nog wel even duren vooraleer seizoen 3 bij ons te zien is, maar op IMdB stond er alvast een leuk promo-filmpje voor het derde seizoen die er toch wel veelbelovend uitziet, met daarin ook de verwachte overblijvende personages >> http://www.imdb.com/video/editorial/me60191752 . :)
0 x
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Prison Break

Bericht door frank »

en nog een paar weekje geduld en het derde seizoen van Prison Break gaat eindelijk van start op VT4. Wellicht op zondag zodat er eindelijk weer eens een alternatief is voor Katarakt en consoorten.
0 x
Be there at ten.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

frank schreef:en nog een paar weekje geduld en het derde seizoen van Prison Break gaat eindelijk van start op VT4. Wellicht op zondag zodat er eindelijk weer eens een alternatief is voor Katarakt en consoorten.
is het van zender veranderd dan? :?
tegen die tijd is Katarakt allang terug gedaan en 'genieten' we weer van Flikken! :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:
frank schreef:en nog een paar weekje geduld en het derde seizoen van Prison Break gaat eindelijk van start op VT4. Wellicht op zondag zodat er eindelijk weer eens een alternatief is voor Katarakt en consoorten.
tegen die tijd is Katarakt allang terug gedaan en 'genieten' we weer van Flikken! :wink:
correctie >> t is idd op 2BE te doen (zo zal Kanaal Twee immers gaan heten vanaf overmorgen)
0 x
Be there at ten.
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

frank schreef:
satine schreef:
correctie >> t is idd op 2BE te doen (zo zal Kanaal Twee immers gaan heten vanaf overmorgen)
ah, ik dacht al ;)

en er begint vanaf volgende week nog meer moois op tv, maar dat zal ik zo meteen eens in de betreffende topic gaan zetten zie :P
0 x
I think this line is mostly filler
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Spectaculaire eerste (dubbel-)aflevering. Weer interessant hoe de rollen weer herschud zijn in dit seizoen zodat het toch nog verrassend blijft.

Vroeg me nu wel af of je nu echt zo bang kan zijn dat je letterlijk in je broek doet, want dat lijkt me altijd wat overdreven. :)

enkel dat muziekske bij de begintune zal ik toch moeten gewoon worden want deze keer is t Leki ipv Kaye Styles die de Vlaamse versie inzingt. :? En dat terwijl de originele tune zo goed is.
0 x
Be there at ten.
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Leuke twist wel >> een doordraaiende Mahone die opgejaagd wordt door de geest van Haywire (die op zich al geschift was). :)
0 x
Be there at ten.
Gesloten