nee, inderdaad, dat vind ik daar ook van, maar als je ziet hoe massaal mensen stemmen, dan denk ik dat velen zich daar niet van bewust zijnoma schreef:Dat SMS-jes jagen staat voor mij gelijk aan mensen geld uit hun zakken kloppen, verre van sympathiek!satine schreef: Maar het staat sympathiek als je het publiek het gevoel geeft dat ze ook iets te zeggen hebben![]()
![]()
Expeditie Robinson
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
-
frank
- Poster rang 4

jan heb het toch niet kunnen laten om naar de eerste aflevering van de nieuwe reeks te kijken.
Toch even wennen aan het feit dat er niet 16, maar 100 kandidaten in meedoen. Maar zal nu toch het einde nog eens moeten bekijken, want was op het einde in slaap gevallen (en dat lag niet aan het programma
).
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
frank
- Poster rang 4

-
Berta
- Nog geen rang
Re: Expeditie Robinson
Dodelijk verkeersongeval in Noorwegen bij opnames ‘71° NOORD’
Tijdens hun verblijf in Noorwegen voor de opnames van het 2BE-programma ‘71°Noord’ zijn zaterdagmorgen in een verkeersongeval de Nederlandse presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) en de Vlaamse productiemedewerker Leentje Custers (26) om het leven gekomen.
Hasselbach en Custers waren met de auto op weg naar een opname, toen hun voertuig van de weg is geraakt. Er waren geen andere inzittenden.
De opnames van het programma zijn onmiddellijk stopgezet. De deelnemers, copresentatrice Karoline Kamosi en de productieploeg krijgen bijstand van twee Noorse psychologen.
‘71° Noord’ is een programma, waaraan vijf bekende Vlamingen en vijf bekende Nederlanders deelnemen. De opnames van het programma waren een week aan de gang. 2BE maakt het programma samen met de Nederlandse zender RTL5.
Tijdens hun verblijf in Noorwegen voor de opnames van het 2BE-programma ‘71°Noord’ zijn zaterdagmorgen in een verkeersongeval de Nederlandse presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) en de Vlaamse productiemedewerker Leentje Custers (26) om het leven gekomen.
Hasselbach en Custers waren met de auto op weg naar een opname, toen hun voertuig van de weg is geraakt. Er waren geen andere inzittenden.
De opnames van het programma zijn onmiddellijk stopgezet. De deelnemers, copresentatrice Karoline Kamosi en de productieploeg krijgen bijstand van twee Noorse psychologen.
‘71° Noord’ is een programma, waaraan vijf bekende Vlamingen en vijf bekende Nederlanders deelnemen. De opnames van het programma waren een week aan de gang. 2BE maakt het programma samen met de Nederlandse zender RTL5.
0 x
Ik maak geen fouten.
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
-
lord F.
- Poster rang 5

wow, triestig nieuws idd.
Zal wel raar doen om nog naar Expeditie Robinson te kijken, want je kan z'n aanwezigheid in dat programma eigenlijk niet wegdenken.
Zal wel raar doen om nog naar Expeditie Robinson te kijken, want je kan z'n aanwezigheid in dat programma eigenlijk niet wegdenken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
linda
- Nog geen rang
- Contacteer:
Leentje Custers was de vriendin van een oud-klasgenoot. Ik kreeg eergisteren van hem nog een mailtje met foto's van hen en dat hij nu even alleen thuis was enzo en dan gisteren dit 
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Goh, dat moet heftig zijn! Heel veel sterkte in elk geval...linda schreef:Leentje Custers was de vriendin van een oud-klasgenoot. Ik kreeg eergisteren van hem nog een mailtje met foto's van hen en dat hij nu even alleen thuis was enzo en dan gisteren dit
Heel triest nieuws dit...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..