En alweer ergernis door het zeemzoete gedoe van Nora en Waldek

en de hypocrisie van Rosa.
Waarom zoekt ze niet samen met Viv een andere plek om te gaan wonen? Zou ze echt nog denken dat ze door zich zo te vernederen (en te moeien) toch nog de uitverkorene gaat worden?
Ik vraag me af waarom Sam er zo op stond om haar moeder in huis te nemen, als ze er eigenlijk nooit echt tijd voor heeft.
Ik geef meteen toe dat het op zich wel nobel en mooi is en dat Veerle zeker beter af is met mensen die haar lief zijn dan in een verzorgingstehuis, maar het is weeral het zoveelste waar Sam zonder nadenken in duikt. Gelukkig is Bompa Frank er nog - ben wel benieuwd hoe lang die de loftrompet over Dirk nog gaat kunnen verdragen.
O ja, en dan en passant nog efkes aan Tim vragen of hij niet opnieuw efkes zijn boekje te buiten wil gaan, omdat ze niet meteen vindt wat ze zoekt.
En omdat ze blijkbaar heel graag slapende honden wakker maakt.
En Harry moet Thilly toch wel graag zien dat hij zo'n knieval doet.
Een open relatie is niet alleen vertrouwen, maar ook duidelijke afspraken. En ik heb niet de indruk dat die er zijn.
Of dat die er wel waren, maar dat ze veranderen naargelang het uitkomt. Of dit lang goed zal gaan... ik heb er mijn twijfels bij.
Ik krijg wel een beetje een ongemakkelijk gevoel bij de manier waarop Vince zijn kind(eren) bespiedt. Ik snap dat hij hen mist en hen in zijn leven wil, maar zo regelmatig in de boskes staan gluren, dat vind ik toch een beetje vreemd.
En verder nog wat over dingen die ik totaal niet interessant vind: de escaperoom, de wellness van de toekomstige mama's en het romantische gedoe tussen Peter en Vicky.
Ik ben blij voor deze laatste twee, maar het is ook weer een beetje te 'zevende hemel', maar dat kan aan mij liggen.