Wat heb je net bekeken?

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 817
x 533

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » vr 26 apr 2024, 14:23

"Oe wist ?" :angel:

Moh wieder antwoorden mé "ça va" en nie mé "habaja" :mrgreen:

Ik moeten lachen met "dat is Haram"
Nonkel Pol " dag haram" :lol:

En dat ABN het dialect is van de presentatoren van het nieuws m.u.z. Jan Becaus die al dood is of wacht "is die al dood ?" :lol:
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 33

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » vr 26 apr 2024, 16:46

Pol lijkt een beetje op Frank uit eigen kweek: nogal stuntelig en onbeholpen, maar zijn eerlijkheid en gevoel voor rechtvaardigheid sieren hem. Het typetje heb ik al eerder gezien en Wim Willaert is ook niet veel ouder gemaakt, dus ik vind hem nog steeds heel grappig maar iets minder verrassend.

Willy vind ik echt hilarisch. Rik Verheye komt ook uit Knokke en het cliché van de rijke snobistische Knokkenaar heeft ie goed uitgewerkt in dat rolleke :yup: Die kleren, zijn manier van lopen en spreken, of zijn maniertjes in het algemeen, een jongere vrouw hebben,... En het is ook een gewiekste zakenman natuurlijk. Dat boze en impulsief karakter is gewoon heel goed gespeeld.

En Jelle ken ik van heel veel programma's, maar minder goed als acteur. Terwijl hij die rol van Luc ook voortreffelijk speelt. :lol: Ik vind het ook supergrappig omdat hij, als enige niet West Vlaamse acteur, ook praat zoals mijn neef die ook uit Ieper komt. Mijn neef slist ook een beetje zoals nonkel Luc doet. :yup:
Want het Ieperse accent is compleet anders dan Brugs of Oostends, wat Pol en Willy spreken. Luc praat meer iepers en ik vermoed ook dat ze in de Westhoek wonen.

De vele lagen schmink om hen ouder te doen lijken is ook geslaagd, want het ziet er wel geloofwaardig uit en dat maakt hun mimiek extra grappig.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 817
x 533

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » za 27 apr 2024, 16:59

De actrice die "tante carine" speelt komt ui wevelgem en de actrice die "delphine" vertokt komt uit oostvlaanderen.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 817
x 533

Wat heb je net bekeken?

Bericht door martha » wo 01 mei 2024, 15:49

Allebei helaas afgelopen maar ik heb genoten van "the white lotus" en "De Kraak". Wat die laatste betreft : zou me niet verbazen als er een tweede seizoen van komt want het was toch wel "een open einde". (En dan nog na de aftiteling, hoeveel kijkers gaan dat nog gezien hebben ? :mrgreen: )
0 x

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 33

Wat heb je net bekeken?

Bericht door hannanaske » wo 26 jun 2024, 22:42

Deze vooravond gekeken naar het EK en ik kan alleen maar de vraag stellen waarom ik mezelf zo kwel.

Ik heb niets met voetbal maar ik kijk wel naar de rode duivels, en die bezorgen mij dan nog eens hartkloppingen en superveel stress :lol:

Na het WK van 2018 is mijn leven met 10 jaar ingekort. Ik had toen gezworen dat ik nooit meer zou kijken :problem: En vandaag keek ik met een kussen voor mij en tussen mijn vingers door, precies als een kind van 8 jaar die naar een horrorfilm kijkt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Plaats reactie