Pol lijkt een beetje op Frank uit eigen kweek: nogal stuntelig en onbeholpen, maar zijn eerlijkheid en gevoel voor rechtvaardigheid sieren hem. Het typetje heb ik al eerder gezien en Wim Willaert is ook niet veel ouder gemaakt, dus ik vind hem nog steeds heel grappig maar iets minder verrassend.
Willy vind ik echt hilarisch. Rik Verheye komt ook uit Knokke en het cliché van de rijke snobistische Knokkenaar heeft ie goed uitgewerkt in dat rolleke

Die kleren, zijn manier van lopen en spreken, of zijn maniertjes in het algemeen, een jongere vrouw hebben,... En het is ook een gewiekste zakenman natuurlijk. Dat boze en impulsief karakter is gewoon heel goed gespeeld.
En Jelle ken ik van heel veel programma's, maar minder goed als acteur. Terwijl hij die rol van Luc ook voortreffelijk speelt.

Ik vind het ook supergrappig omdat hij, als enige niet West Vlaamse acteur, ook praat zoals mijn neef die ook uit Ieper komt. Mijn neef slist ook een beetje zoals nonkel Luc doet.
Want het Ieperse accent is compleet anders dan Brugs of Oostends, wat Pol en Willy spreken. Luc praat meer iepers en ik vermoed ook dat ze in de Westhoek wonen.
De vele lagen schmink om hen ouder te doen lijken is ook geslaagd, want het ziet er wel geloofwaardig uit en dat maakt hun mimiek extra grappig.
Imagination is the only weapon in the war against reality.