Werd die advocate niet vertolkt door Kadèr Gürbüz ?exsencon schreef:Ja idd, ik weet ook niet meer wat haar naam juist was maar zij heeft Frank geholpen tentijde van zijn dubbelganger-affaire toen hij ten onrechte van moord werd beschuldigd. Dus nog een advocaat, wordt bijna een volledige cast!
het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
-
tvx1
- x 435
Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt. Haar personage heette Karin Baert. 
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Ik zie dat niet goed komen met die Ivo. Ik krijg het gevoel dat het dezelfde toer op gaat als met Guy destijds. Ivo zal zich willen wreken omdat hij het niet kan halen tegen zijn rivaal Geert. Geert en Marianne zijn nog altijd getrouwd dus dat contract tussen Ivo en Marianne stelt niets voor en dat zal de rancuneuze Ivo niet kunnen verkroppen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
In Thuis, als advocate Karin Baert. Deze rol vertolkte ze in 2000, 2002, 2004, 2005 en sinds november 2009 kruipt ze terug in de niet-vaste rol van Karin Baert. Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kad%C3%A8r ... Crb%C3%BCzChristel schreef:Dat klopt. Haar personage heette Karin Baert.
En natuurlijk in 2013 terug !
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, ook ik denk dat Ivo het hier niet bij gaat laten. Vreemd bovendien, dat er in de inhouden verder helemaal niks meer over vermeld wordt. Het zou me dan ook niks verbazen als dat ook onderdeel van de seizoensfinale wordt...Crackers schreef:Ik zie dat niet goed komen met die Ivo. Ik krijg het gevoel dat het dezelfde toer op gaat als met Guy destijds. Ivo zal zich willen wreken omdat hij het niet kan halen tegen zijn rivaal Geert. Geert en Marianne zijn nog altijd getrouwd dus dat contract tussen Ivo en Marianne stelt niets voor en dat zal de rancuneuze Ivo niet kunnen verkroppen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Ivo een moordenaar?Crackers schreef:Ik zie dat niet goed komen met die Ivo. Ik krijg het gevoel dat het dezelfde toer op gaat als met Guy destijds. Ivo zal zich willen wreken omdat hij het niet kan halen tegen zijn rivaal Geert. Geert en Marianne zijn nog altijd getrouwd dus dat contract tussen Ivo en Marianne stelt niets voor en dat zal de rancuneuze Ivo niet kunnen verkroppen.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Die Ivo gaat zijn pollen niet zelf vuilmaken hoor. Zoals hij overal contacten heeft, gaat hij ook wel ergens iemand vinden die voor een geldsom bereid is het vuile werk te doen... en hij gaat dan vrijuit want hij als "topadvocaat" gaat dat wel indekken... 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Topadvocaat van mijn botten
Benieuwd eigenlijk of zijn dochter nu nog bij hem woont, nu ze weet wat hij achter haar rug met Marianne bekonkelfoed heeft. En dat terwijl ze haar een 50.000 euro zwijggeld hadden aangeboden en Courtois dat arrogantjes had weggelachen
Benieuwd eigenlijk of zijn dochter nu nog bij hem woont, nu ze weet wat hij achter haar rug met Marianne bekonkelfoed heeft. En dat terwijl ze haar een 50.000 euro zwijggeld hadden aangeboden en Courtois dat arrogantjes had weggelachen
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ze kunnen al in één rij gaan staan de duellerende mannen, en ik bedoel dus een duel zoals vroeger enige eeuwen terug.
Met Waldek als ceremoniemeester
Peter versus Tim
Courtois versus Smeekens
Kurt versus Tom
Frank versus Luc
en omdat de vrouwen gelijke rechten hebben in de 21ste eeuw :
Peggy versus Femke
Judith versus Lynn
Marianne versus Rosa (dit om oude rekeningen te vereffenen
)
Met Waldek als ceremoniemeester
Peter versus Tim
Courtois versus Smeekens
Kurt versus Tom
Frank versus Luc
Peggy versus Femke
Judith versus Lynn
Marianne versus Rosa (dit om oude rekeningen te vereffenen
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Simmone versus Julia?martha schreef:Ze kunnen al in één rij gaan staan de duellerende mannen, en ik bedoel dus een duel zoals vroeger enige eeuwen terug.
Met Waldek als ceremoniemeester![]()
Peter versus Tim
Courtois versus Smeekens
Kurt versus Tom
Frank versus Luc
Peggy versus Femke
Judith versus Lynn
Marianne versus Rosa (dit om oude rekeningen te vereffenen)
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
maartenB
- Poster rang 1

Of andere oude vetes
Nancy versus Nina
Peter versus Rafael
Eigenlijk heeft iedereen het al aan de stok gehad met elkaar in Thuis, maar Luc spant toch de kroon
Luc vs Franky
Luc vs Frank
Luc vs Waldek
Luc vs Mo
Luc vs Tibo
Luc vs Lowie
Luc vs Bram
Luc vs Eddy
Nancy versus Nina
Peter versus Rafael
Eigenlijk heeft iedereen het al aan de stok gehad met elkaar in Thuis, maar Luc spant toch de kroon
Luc vs Franky
Luc vs Frank
Luc vs Waldek
Luc vs Mo
Luc vs Tibo
Luc vs Lowie
Luc vs Bram
Luc vs Eddy
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
tvx1
- x 435
maartenB schreef:Of andere oude vetes
Nancy versus Nina
Peter versus Rafael
Luc vs Franky
Luc vs Frank
Luc vs Waldek
Luc vs Mo
Luc vs Tibo
Luc vs Lowie
Luc vs Bram
Luc vs Eddy
Luc vs Leontien
Luc vs Isabelle
Luc vs Gaston Vercammen
Luc vs Rosa
Luc vs Simonne
Luc vs Femke
Luc vs Mike
Luc vs Freddie
Luc vs Kris
Luc vs Ben De Witte
Luc vs Leo
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Mag ik als TS vriendelijk vragen aan de moderators om vanaf zondagavond dit topic scherp in de gaten te houden aub ?
Ik mag er niet aan denken aan één of andere gezelligaard (of alleszins denkt dat hij/zij het is) komt vertellen wat de seizoensfinale is. Mijn eeuwige en 3 dagen dankbaarheid
Ik mag er niet aan denken aan één of andere gezelligaard (of alleszins denkt dat hij/zij het is) komt vertellen wat de seizoensfinale is. Mijn eeuwige en 3 dagen dankbaarheid
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Femke komt samen met Tim het huwelijk verstoren in het kerkske. Peggy roept hysterisch schuddend met haar kapsel tegen Peter "ik wil niet meer trouwen". Rosa begint al haar nagels te scherpen om Femke de ogen uit te krabben en dan zegt Peter "wacht, je bent al met mij getrouwd, want dit telt niet, maar wel het gemeentehuis". Tom krabt zich achter de oren en zegt "oei, nu hebben we wel een serieus probleem want we zijn vergeten te gaan naar het gemeentehuis". Meneer pastoor krijgt een appelflauwte en valt in de armen van zijn misdienaartjes en mompelt nog "oei, en nu moet ik naar het gevang want trouwen voor de kerk nog voor er een akte in het gemeentehuis is mag niet meer sedert Napoleon Bonaparte".
0 x