Heb het niet gezien maar als ik dit lees : zou het Hannah zijn ? Die slaapwandelt toch (deed ze nog eens de eerste nacht dat zij in haar nieuw huis sliep) en dan hebben we nog het "item" skateboard waar veel aandacht wordt besteed

Heb het niet gezien maar als ik dit lees : zou het Hannah zijn ? Die slaapwandelt toch (deed ze nog eens de eerste nacht dat zij in haar nieuw huis sliep) en dan hebben we nog het "item" skateboard waar veel aandacht wordt besteed
Ik denk het niet. Ik denk eerder aan Vic of misschien Leo, aangezien de previewbeelden van volgende week. Ik zag al aan de spoilers voor volgende week dat er iets met Vic gebeurd moet zijn.
Daar ben ik niet helemaal zeker van. In de spoiler voor komende woensdag staat onder andere.
Ik maak hieruit dat het slecht nieuws over Vic gaat. Anders hadden ze de zin niet zo geformuleerd lijkt me.
Dat zal eerder over Zihame gaan want zij ligt momenteel in een kunstmatige coma en dat slecht nieuws kan van alles zijn gaande van dat Zihame niet meer zal doorkomen en dus zal sterven tot een hersenbeschadiging of een verlamming zodat zij een in een rolstoel zal belanden al dan niet tijdelijk.ThuisfanNL schreef: ↑za 04 dec 2021, 18:58Ik maak hieruit dat het slecht nieuws over Vic gaat. Anders hadden ze de zin niet zo geformuleerd lijkt me.
ze is een protestmars begonnen tegen de kerststal
Denk juist hetzelfde
Tijd dat Nancy met haar stofdoek passeert
ja, tegen de os en de ezel die CO2 uitstoten! Of misschien kwam de kerstman met een stinkbak! Slede in panne!