Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Niet handig van Tom om dat bier naar Lynn te gooien. Hij kan zich beter koest houden.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat is waar. Hij zal gedacht hebben poets wederom poets. Ik vond het wel goed gedaanjessie V. schreef:Niet handig van Tom om dat bier naar Lynn te gooien. Hij kan zich beter koest houden.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vond het vooral een vrouwenactie. Wat zielig! Hij had beter de eer aan zichzelf bewaard, voor zover hij die nog heeft. Overigens leek het erop dat hij bijna ging janken toen hij bij zijn moeder was. Het is maar goed dat Peter hem heeft opgevangen en dat hij niet in de lik is beland.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Hij had beter in de lik gezeten verdomme. Hoe dan ook zijn advocatenkantoor krijgt wel een "speciale naam"!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik heb de laatste 5 min van de afl van gisteren en vandaag vrijdag niet gezien. Wat heb ik gemist ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Kwast
- Poster rang 5
Hij heeft qua Lynn niet iets gedaan dat strafbaar is. Hoe het ook zij, de manier waarop hij met vrouwen omgaat is niet strafbaar. Het is niet netjes en hij verdiend een goed pak slaag, de lik zit er voor hem niet in. Lynn is zelf ook niet helemaal zuiver! Zij speelt ook een vuil spelletje.
0 x
-
- x 435
Kan er niks aan doen, maar vond dat wel grappig

Nog steeds geen compassie verder. Hij moet het maar weten.

Nog steeds geen compassie verder. Hij moet het maar weten.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Tom zal nu wel geleerd hebben betreft vrouwen. Althans dat hoop ik. Ik vind dat heel dit spelletje nu wel veel te ver gaat. Het is een naaistreek die Tom heeft geleverd maar ik vind het nu wel welletjes. Helaas laat hijn zich veel te gemakkelijk in zijn kaarten spelen door Lynn. Lynn is leep en hij loopt met open ogen in al haar vallen.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Man man man, we moeten dus geloven dat deze topadvocaat zo dom is dat hij zijn gsm waarmee hij een bekentenis wil opnemen gewoon bloot vlak onder de neus van Lynn legt. Van slordig scriptschrijven gesproken!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Dat is inderdaad een beetje kansloos! hij had kunnen weten dat Lynn veel te gewiekst is om in zo'n gemakkelijke val te trappen. Tom moet wel iets veel beters bedenken om haar te pakken. Tot nu toe is ze hem steeds te slim af. Tom kan dan wel snikkend zich in de armen van moesje lief werpen, hij bedenkt beter een gedegen plan om te redden wat er nog te redden valt.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Hij had op zijn minst die opengeklapte gsm niet vlak onder haar neus kunnen leggen :p. In zo'n situatie zou ik ook wel snel doorhebben wat daar de bedoeling van isKwast schreef:Dat is inderdaad een beetje kansloos! hij had kunnen weten dat Lynn veel te gewiekst is om in zo'n gemakkelijke val te trappen. Tom moet wel iets veel beters bedenken om haar te pakken. Tot nu toe is ze hem steeds te slim af. Tom kan dan wel snikkend zich in de armen van moesje lief werpen, hij bedenkt beter een gedegen plan om te redden wat er nog te redden valt.

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Beste Tom,
Heb je er al aan gedacht om een klacht in te dienen bij de politie vanwege de smaadmail?
Met wat zoekwerk (en een gerechtelijk bevel) kan je het IP adres opvragen dat de dekstier account heeft aangemaakt...
Vermits Lynn dit heeft gedaan bij haar thuis loopt daar zo via Telenet het adres uit te achterhalen...
Zaak gesloten...
Ik stuur een factuur op aan je kantoor voor de goede raad.
Hoogachtend.
PJ
Heb je er al aan gedacht om een klacht in te dienen bij de politie vanwege de smaadmail?
Met wat zoekwerk (en een gerechtelijk bevel) kan je het IP adres opvragen dat de dekstier account heeft aangemaakt...
Vermits Lynn dit heeft gedaan bij haar thuis loopt daar zo via Telenet het adres uit te achterhalen...
Zaak gesloten...
Ik stuur een factuur op aan je kantoor voor de goede raad.
Hoogachtend.
PJ
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- Poster rang 5
Hij kon natuurlijk 2 dictafoontjes gebruikt hebben natuurlijk met de ene als overduidelijk afleidingsmanoeuvre en een ander dan verborgen. Ik dacht echt dat hij een ander dictafoontje ging bovenhalen eens Lynn weg was.Nickos schreef:Hij had op zijn minst die opengeklapte gsm niet vlak onder haar neus kunnen leggen :p. In zo'n situatie zou ik ook wel snel doorhebben wat daar de bedoeling van isKwast schreef:Dat is inderdaad een beetje kansloos! hij had kunnen weten dat Lynn veel te gewiekst is om in zo'n gemakkelijke val te trappen. Tom moet wel iets veel beters bedenken om haar te pakken. Tot nu toe is ze hem steeds te slim af. Tom kan dan wel snikkend zich in de armen van moesje lief werpen, hij bedenkt beter een gedegen plan om te redden wat er nog te redden valt..

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!