Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1600
- x 2421
Ik denk dat veel mensen in die richting denken, maar het zou wel ontzettend grof zijn dat ze daarvoor dan Thérèse misbruiken door zo'n filmpje viraal te laten gaan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Het blijft nochtans absurd dat er enkel een filmpje met Therese bestaat? Als het anderen/Robin waren, dan waren er ook filmpjes met andere meisjes op, want iedereen douchte daar...
Raar dus dat hoofdinspecteur Dieter zich die vraag niet heeft gesteld. Tunnelvisie hé
Raar dus dat hoofdinspecteur Dieter zich die vraag niet heeft gesteld. Tunnelvisie hé

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1600
- x 2421
Misschien omdat die er als laatste is bij gekomen en minder voeling heeft met de rest van de groep?
De toekomst zal het uitwijzen - hopelijk.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Ik bedoel maar dat zo'n verborgen camera normaal gezien dan de hele tijd registreerde en niet enkel terwijl Therese als allerlaatste haar douche nam, tenzij hij pas net daarvoor opgehangen werd. Wat in dat geval Anna of één van de andere meisjes toch wel hoofdverdachte maakt...
Sowieso is er (voorlopig?) geen bewijs dat Robin betrokken is, dus al die beschuldigingen (ook door Dieter) zijn ongepast...
Sowieso is er (voorlopig?) geen bewijs dat Robin betrokken is, dus al die beschuldigingen (ook door Dieter) zijn ongepast...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 108
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Wat het nog onwaarschijnlijker maakt dat het Robin is, zijn vete is met Winnie enzo - totaal niet met Therese, hij herkende Sunny zelfs niet.
Dan zou het al persoonlijk moeten zijn, één van Therese's vroegere pesters (Ryan & co) bijvoorbeeld, maar dat is al vergezocht, want "normaal" douchte Therese altijd thuis - hoe konden ze weten dat die boiler stuk is
Dan zou het al persoonlijk moeten zijn, één van Therese's vroegere pesters (Ryan & co) bijvoorbeeld, maar dat is al vergezocht, want "normaal" douchte Therese altijd thuis - hoe konden ze weten dat die boiler stuk is

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1254
- x 1625
- Contacteer:
Dat viel me ook op! Waarom zou hij specifiek Therese pesten. Had al gedacht : Anna, de meisjes voetbalgroep, maar dat het specifiek Therese is die online gezet is. Het gaat wel die richting uit dat het hoofddoel is haar te treffen. Qua pest ervaring kan dat voor haar wel tellen. Maar wie de schuldige is...voor mij een grote vraag!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 108
Dacht gisteren te zien dat hij nu via het filmpje gezien heeft, waar er tenminste 1 camera hangen (blijkbaar dus meerdere), en dat hij hierdoor nu Therese wel gaat helpen, er zelf mee naar de flikken gaan, zou ik niet doen, want dan is het toch weer direct waarom hij dit weet.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 108
Het filmpje circuleert op internet dacht ik. Iedereen bekijkt het of kan het bekijken, Robin dus ook of bedoel je iets anders?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 169
- x 543
Hopelijk is Robin zo slim om zijn foto galerij te verbinden met een cloud zodat het filmpje dat Winnie verwijderd heeft, in de cloud zit.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1600
- x 2421
Zou hij ook klacht neer tegen Winnie en haar 'vriendinnen' - hij heeft Thérèse toch als getuige?
Al vrees ik dat de andere meisjes de kant van Winnie zullen kiezen, al was het alleen maar om niet haar volgende slachtoffer te worden.
En dan is het uiteraard woord tegen woord, dus of het dan veel uithaalt is nog maar de vraag. Dan mag hij gaan uitleggen wat hij in de kleedkamer deed.
Al vrees ik dat de andere meisjes de kant van Winnie zullen kiezen, al was het alleen maar om niet haar volgende slachtoffer te worden.
En dan is het uiteraard woord tegen woord, dus of het dan veel uithaalt is nog maar de vraag. Dan mag hij gaan uitleggen wat hij in de kleedkamer deed.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 966
Met Therese en Zoë heeft hij toch al twee mensen die eventueel willen getuigen ??
En het eerdere filmpje waarin de voet van Winnie heel herkenbaar is, dat was toch exact datgene waarop Thilly zat te wachten? Kan dus nog alle kanten uit...
Vraag is anderzijds waarom hij daar was, niet slim na al de vorige incidenten...
En het eerdere filmpje waarin de voet van Winnie heel herkenbaar is, dat was toch exact datgene waarop Thilly zat te wachten? Kan dus nog alle kanten uit...
Vraag is anderzijds waarom hij daar was, niet slim na al de vorige incidenten...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 887
- x 1416
Als je goed kijkt (want het gaat snel) zie je even oogcontact tussen Zoë en Robin. Waarschijnlijk hebben die afgesproken om de "bekentenis" van Winnie te filmen. En idd, Robin zou slim genoeg moeten zijn om direct met zijn cloud te synchroniseren.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1600
- x 2421
Zoë weet dat Winnie ook van haar een filmpje heeft, kans is groot dat dit dan ook online gezwierd wordt.
Het is pesten of gepest worden in dat groepje, zoals vaak gebeurt.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 87
- x 108
Hij vond het precies niet zo erg dat dat filmpje verwijderd werd dus ik veronderstel dat hij het nog wel ergens anders heeft staan ook.
0 x