Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1585
- x 2389
Ik hoop eigenlijk echt dat Eddy er snel achter komt wat er met zijn dochter aan het gebeuren is.
Het zou hem wel zijn eenzaamheid doen vergeten - alleen hoop ik dat hij dan weer niet de bak indraait.
Het zou hem wel zijn eenzaamheid doen vergeten - alleen hoop ik dat hij dan weer niet de bak indraait.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik ben wel eens benieuwd wie Chloe is en of ze wel bestaat ! Eddy is nog in staat om geld naar 'haar' over te schrijven.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 40
- x 941
Zullen we wellicht nooit zien hé - anders was ze al in beeld gekomen.
Lijkt me dat die plot losjes gebaseerd is op de Eveline-story, waar veel BV's mee te maken hebben gehad.
Lijkt me dat die plot losjes gebaseerd is op de Eveline-story, waar veel BV's mee te maken hebben gehad.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 847
- x 541
- martha
- Poster rang 5
- x 847
- x 541
Eddy, neem aub contact op met Nancy en met Dieter mbt wat je allemaal te weten bent gekomen via Sunny.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3254
- x 1602
Denk dat hij je gehoord heeft, Martha, en hij heeft toch wel met verve geluisterd hè?

Eddy pakt het allemaal allesbehalve subtiel aan, maar ik vind het toch elke keer weer heel mooi om te zien hoe ongelofelijk gek hij is met zijn dochter.
Ook mooi hoe hij op Femke's reactie op zijn aanwezigheid in de Withoeve reageerde met "ja, ik weet het, maar..."
In tegenstelling tot nogal wat andere dingen in Thuis, vind ik hun relatie wel consistent en logisch over het algemeen, ook al vind ik het best pijnlijk dat ze Eddy alleen aan blijft kijken op de dood van Lucas. Al bij al vind ik die 2 samen heel menselijk.

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1585
- x 2389
Ze zijn inderdaad heel menselijk samen - hopelijk komt er toch een kentering in heel deze zaak als blijkt dat Britt echt wel gevaar loopt en slaan ze dan de handen ineen.
Als het van Nancy afhangt, kunnen ze lang wachten. Ook al begreep ik haar manier van denken ergens wel - ze kijkt sowieso al op naar Abel en hij heeft inderdaad tijdens de ruzie tussen Nancy en haar dochter de indruk gegeven dat hij wou bemiddelen. Dat was heel sluw gespeeld van hem.
Gelukkig trekt Eddy zich dat allemaal niet aan, zijn dochter gaat voor.
Als het van Nancy afhangt, kunnen ze lang wachten. Ook al begreep ik haar manier van denken ergens wel - ze kijkt sowieso al op naar Abel en hij heeft inderdaad tijdens de ruzie tussen Nancy en haar dochter de indruk gegeven dat hij wou bemiddelen. Dat was heel sluw gespeeld van hem.
Gelukkig trekt Eddy zich dat allemaal niet aan, zijn dochter gaat voor.

2 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 107
En toch heeft hij niets gelost over wat Sunny hem gezegd heeft, wat hij nu heeft staan uitkramen, was helemaal niets.Christel schreef: ↑do 13 jun 2024, 22:44Denk dat hij je gehoord heeft, Martha, en hij heeft toch wel met verve geluisterd hè?
Eddy pakt het allemaal allesbehalve subtiel aan, maar ik vind het toch elke keer weer heel mooi om te zien hoe ongelofelijk gek hij is met zijn dochter.
Ook mooi hoe hij op Femke's reactie op zijn aanwezigheid in de Withoeve reageerde met "ja, ik weet het, maar..."
In tegenstelling tot nogal wat andere dingen in Thuis, vind ik hun relatie wel consistent en logisch over het algemeen, ook al vind ik het best pijnlijk dat ze Eddy alleen aan blijft kijken op de dood van Lucas. Al bij al vind ik die 2 samen heel menselijk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Heel slim van Eddy om met n hoody rond te sluipen in het ziekenhuis. Btw ik ben al vaak in ziekenhuizen geweest maar heb er nog nooit security gezien, enkel op tv.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1217
- x 1598
- Contacteer:
Ja, den Eddy...het hart op de juiste plaats maar een verfijnde tactiek en hij ...dat hoort niet samen. Al heb ik wel bewondering voor z'n doorzettingsvermogen om z'n dochter te beschermen. Hopelijk zien de anderen gauw in dat er zoveel waarheid zit in z'n bezorgdheid. Alhoewel Nancy...ze is helemaal weg van haar dokter die samenleeft met Brit. Ik denk dat Femke nog een belangrijke rol zal spelen .
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Eddy zal wel de eerste verdachte zijn na het verdwijnen van Abel. En Vince zal wel niet alle sporen hebben kunnen wissen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 165
- x 541
Nee inderdaad, maar ik vermoed dat Eddy liever naar het gevang gaat, dan dat Abel nog aan zijn dochter zou zitten
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 40
- x 941
Het is natuurlijk geen "of" - "of" verhaal denk ik. Eddy en Vince hadden Abel ook gewoon kunnen laten binnengaan en dán de politie bellen. In de toestand dat Britt was, was hij in dat geval ook wel gearresteerd geweest....
Het recht in eigen handen nemen komt wel vaker voor in Thuis (Stefaan de decaan, Marianne, Eve, nu dus Eddy/Vince) maar zorgt ervoor dat de "goeien" vaak mee gestraft worden, terwijl ze het goed bedoelden.
Het recht in eigen handen nemen komt wel vaker voor in Thuis (Stefaan de decaan, Marianne, Eve, nu dus Eddy/Vince) maar zorgt ervoor dat de "goeien" vaak mee gestraft worden, terwijl ze het goed bedoelden.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1585
- x 2389
Als het zou gaan over mijn net meerderjarige dochter in deze omstandigheden, ik weet niet of ik rustig de flikken zou gebeld hebben. En gelukkig maar, dat ik zoiets nooit ervaren heb.
Op zo'n moment zou bij veel mensen de ratio zoek zijn, denk ik.
Op zo'n moment zou bij veel mensen de ratio zoek zijn, denk ik.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 871
- x 1382
Het recht in eigen handen nemen... Als het over je kind gaat ben je nog weinig rationeel en neemt je oerinstinct het over. En eigenlijk was het dan nog een ongelukkige val na een duwtje. Ik zou ook niet rustig de flikken bellen en ik ben waarschijnlijk niet de enige.
2 x