Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 105

Bericht door vdbemdsa » do 30 mei 2024, 16:40

daffy duck schreef:
do 30 mei 2024, 16:26
Hij heeft nu die job als ploegbaas, heeft onderdak, contact met z'n dochter en nog is er niks dat hem maar enigszins kan gelukkig maken.
Die job heeft hij omdat Femke wou dat hij dat deed, en ook was hij gewoon 2de keuze, onderdak, weet hij goed genoeg dat hij dat enkel had, omdat hij het liefje was van Femke, contact met z'n dochter, zijn dochter wordt ouder en is niet meer echt geïnteresseerd in haar pa, maar andere bezigheden, dus ja, aan de andere kant kan ik hem wel snappen, hij kroop uit dat dalletje, na zijn zelfmoordpoging, maar dat dalletje was nog heel diep hoor, daar geraak je zo maar niet uit.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1181
x 1565
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 06 jun 2024, 08:10

Abel: dubbele lappen. Niet alleen voor de situatie waar hij Brit in brengt maar ook voor z'n attitude ten opzichte van Cédric! Hij zou Cédric moeten dankbaar zijn dat hij als nieuwkomer zo'n aanwinst kan zijn en z'n werk heel serieus neemt. Maar neen, meneer vindt het noodzakelijk om hem erop te wijzen dat hij beter zou auto's wassen of enkel rijden met de ambulance. Misschien was zijn inbreng in het stellen van de diagnose niet echt nodig. Maar het was wel goed bedoeld.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 40
x 927

Bericht door Tiboko » do 06 jun 2024, 12:48

Een kleine lap voor Tamara, ze weet zo goed als niks van de omstandigheden - maar bekijkt de zaak wel totaal zwart-wit, mijn lief werd door die zoon van Tom neergestoken. De nuances - hij werd niet aangehouden, dus de flikken/onderzoeksrechter zien het als een ongeluk - ontgaan haar totaal. Ik snap haar verdriet, het is ook vreselijk - maar dat ze op haar werkplek tot twee maal toe voor de ogen van alle klanten een betrokkene (eerst Tom, dan Karin) de mantel uitveegt is er toch wel over. Bovendien vergeet ze ook het aandeel van Dries in het ongeluk, wat deed hij daar "stiekem" op dat uur in het huis van zijn baas/collega ???
1 x

Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 56

Bericht door Thuisforum » do 06 jun 2024, 21:04

Tiboko schreef:
do 06 jun 2024, 12:48
maar dat ze op haar werkplek tot twee maal toe voor de ogen van alle klanten een betrokkene (eerst Tom, dan Karin) de mantel uitveegt is er toch wel over.
Op het moment dat u dit postte, was dit nog niet op tv verschenen en dus een spoiler.
Gelieve de forumregels te respecteren en de afleveringen op tv en die op VRT Max gescheiden te houden.
Dank u
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 155
x 531

Bericht door Kiki_Dee » do 06 jun 2024, 21:09

Abel en Jean-Marc, walgelijk
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1181
x 1565
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 06 jun 2024, 23:10

Abel omdat hij waarschijnlijk Therese op het oog heeft als z'n volgende slachtoffer.

Silke in beeld... resultaat: 5 f..cks in diverse vormen in evenveel minuten!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1571
x 2359

Bericht door satine » vr 07 jun 2024, 12:18

Tiboko schreef:
do 06 jun 2024, 12:48
Bovendien vergeet ze ook het aandeel van Dries in het ongeluk, wat deed hij daar "stiekem" op dat uur in het huis van zijn baas/collega ???
Zijn aandeel?
Is er iets gezegd over wanneer Dries met de sleutel die Karin hem blijkbaar heeft gegeven, binnen mag komen en wanneer niet?
Heeft Dries er om gevraagd dat het kantoor van Karin in haar living is?
Dit lijkt mij toch wel victim blaming.

Robin zou wel baat hebben bij wat counseling, of ouders die ECHT naar hem omkijken en niet pas als het te laat is.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 40
x 927

Bericht door Tiboko » vr 07 jun 2024, 12:36

Mijn zus heeft ook een sleutel van ons huis voor noodgevallen (als we op vakantie zijn of dergelijke), maar ik zou het toch appreciëren dat ze eerst een seintje geeft als ze midden in de nacht ineens zou binnenkomen, terwijl wij er gewoon zijn... :yup:

En inderdaad. Het is een sleutel van kantoor, maar de nacht geldt nu niet bepaald als kantooruren, me dunkt. Nee. Dries had even moeten bellen als hij van plan was om 's nacht een of ander document op te pikken.

En natuurlijk. Niet alleen Robin heeft nood aan therapie, de helft van de personages daar. Tamara, Marianne, zelfs Silke en Christine zouden er baat bij hebben.
0 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2251
x 189

Bericht door nounake » vr 07 jun 2024, 13:45

Tiboko schreef:
vr 07 jun 2024, 12:36
Niet alleen Robin heeft nood aan therapie, de helft van de personages daar. Tamara, Marianne, zelfs Silke en Christine zouden er baat bij hebben
En als eerste in de wachtrij : de scenario schrijvers ... :boo: :boo: :boo:
2 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 862
x 1371

Bericht door heidiw » di 11 jun 2024, 15:48

Ik erger mij groen en geel aan de traagheid van begrip van Judith. Misschien veel boekenwijsheid maar aan de universiteit van de straat is ze toch gebuisd.
Ook de ziekenhuisverhalen steken meer en meer tegen. Een spoedarts gaat niet langs op een afdeling en op de spoed zijn er geen kamers voor verblijf.
0 x

vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 105

Bericht door vdbemdsa » di 11 jun 2024, 16:03

Tiboko schreef:
vr 07 jun 2024, 12:36
En inderdaad. Het is een sleutel van kantoor, maar de nacht geldt nu niet bepaald als kantooruren, me dunkt. Nee. Dries had even moeten bellen als hij van plan was om 's nacht een of ander document op te pikken.
Inderdaad, in dit geval, met wat Robin momenteel meemaakt (grotendeels door zijn eigen fout weliswaar), maar als er een vreemde zo maar je huis binnen komt, je zou voor minder iets pakken, ik zou alleszins ook een mes of zo pakken, en me willen beschermen, en desnoods steken
0 x

apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 170

Bericht door apestaart » di 11 jun 2024, 19:28

vdbemdsa schreef:
di 11 jun 2024, 16:03
maar als er een vreemde zo maar je huis binnen komt, je zou voor minder iets pakken, ik zou alleszins ook een mes of zo pakken, en me willen beschermen, en desnoods steken
Maar Tamara ziet dat zo niet, zij beschouwt Robin als een ordinaire moordenaar die Dries heeft neergestoken zomaar voor de lol.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1571
x 2359

Bericht door satine » wo 12 jun 2024, 07:57

apestaart schreef:
di 11 jun 2024, 19:28
zij beschouwt Robin als een ordinaire moordenaar
Heeft ze dat gezegd? Of was ze gewoon compleet van slag omdat ze niet alleen haar kind heeft zien ontploffen voor haar ogen, maar ook haar goeie vriend Lowie zag ten onder gaan aan drugs en zich daarna realiseerde dat ook nog de kans bestond dat haar allerbeste vriend sinds jaren en sinds kort ook haar geliefde, het misschien niet zou halen?
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 817
x 533

Bericht door martha » wo 12 jun 2024, 15:10

Ik vermoed dat het Tamara is die gelekt heeft naar de pers en niet Karin :denk: Want ze heeft toch duidelijk gezegd dat "ze" dus de familie Dedecker-Bastiaens er niet mee zullen wegkomen en Tamara kennende :whistle: Er is altijd een stukje "ordinair" aan haar gebleven. Sorry voor de Tamara fans maar ik ben dat nooit geweest :oops:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1571
x 2359

Bericht door satine » wo 12 jun 2024, 15:19

Ik denk eerder richting familie Cosyns - die hebben er baat bij hun tegenpartij in een slecht daglicht te stellen.
Tamara had andere dingen aan haar hoofd.
0 x

Plaats reactie